1ª carrera desafio twin

Hola companys!!!
Ja hi ha obert un fil on parlem d’això http://www.ducatistas.com/foro-ducati/topic,33216.0/ Però ho penjo aquí per… per… perque em dona la gana.
Vam tornar sans i estalvis de la primera carrera, però amb un gust agre-dolç, ja que tal i com va anar el dia, podriem haver estat al davant.
Vam marcar bons temps als entrenaments oficials, i vam sortir els 8, cosa que ens va fer somiar. Vam disenyar una estrategia poc comú (no la va fer ningú) que ens hauria funcionat, de no ser per les putades mecániques. Vam decidir de fer el primer relleu només als 10 minuts de cursa, per no coincidir amb els relleus dels altres, com que els nostres temps eren bons, al sortir després del primer relleu els últims, vam anar guanyant molt temps al rodar sols. Però primer al Pere se li desinfla la roda del darrera només en 100 mts i perdem un munt de temps. Anem remontant, i quan quedava un últim relleu de 25 minuts, amb gasolina suficient i tot a favor, es trenca la sortida de l’escape del cilindre de la meva moto. Total: abandonament. Amb la il.lusió que m’hauria fet creuar la linia de meta i veure la bandera a quadres :cry: :cry: :cry: :cry: Però no va poder ser. A veure si a la següent.
No us foto més la xapa i a veure si puc penjar un parell de fotos.

http://www.vilanasl.com/phpincs/_obtener_imagen.php?id=267&image_table=contenidos_repositorio&content_field=imagen&aspect_ratio=true

http://www.vilanasl.com/phpincs/_obtener_imagen.php?id=268&image_table=contenidos_repositorio&content_field=imagen&aspect_ratio=true

http://www.vilanasl.com/phpincs/_obtener_imagen.php?id=269&image_table=contenidos_repositorio&content_field=imagen&aspect_ratio=true

Weno tius, enhorabona perque us ho heu passat be! una nova experiència que segur no us ha defraudat i tot lo positiu que segur que heu tregut d’aquesta primera carrera :wink: :wink: :wink:

Per altra banda, em sap greu que no hageu pogut acabar, una putada lo de la sortida de l’escape pero més preocupant és que en dos dies de circuit, se li hagi desinflat dos coops la roda davantera al Pere!!!

No m’enrotllo més, que hi hagi més sort a Cartagena, és allà no??

Ja t’esperaba Vil! :wink:

Bueno…
Una llastima els problemes tecnics paio!
Pero l’important es que ho vau passar be i vau tornar sans estalvis i amb les motos
practicament senceres.
Crec que podeu estar contents!

La proxima segur que anira millor!

Una abraçada paio!

Fins aviat espero.
I recorda que em debeu una rodada amb vosaltres! :smiley: :wink:

V’ssss

Vinga, anims que sols ha estat la primera carrera i els problemas mecanics es pot tenir qualsevol.
Apa, ara ja sols a pensar amb la seguent !!! :wink:

Ostres!!! saps Xavi que us va faltar? no l’endevines? nen…una bona fabada abans de començar!!! :wink:
Quina estratègia més sorpresiva…jajajaja…bona aquesta!!! llàstima dels problemes mecànics…em sembla que aixpo de l’escape de la teva moto els va passar a la monster de les 24 hores…
Ànims i sobretot, disfruteu, collons, disfruteu!!!

que putada tio, pero las carreras son asi, ya se sabe, para ganar entre otras cosas hay que tener suerte. Asi que para la proxima seguro que es mejor. :wink:
Dales caña.

La proxima anirà millor :wink: segur!!!

LLástima dels fallos mecànics, però ara ja sabeu que si tot rula podeu estar davant!!! ànims per la pròxima :wink:

Llastima Vil !!!

Pero les curses son aixi, aixo os servira d’experiencia per la proxima cursa.

Pero estic segur que eu disfrutad un munt :wink:

La proxima hi aura mes sort :smiley: :smiley:

Ànims, que segur que us ho heu passat millor que be, a més,
ja teniu l’experiencia per la propera vegada :wink:

Vil,

Penso el mateix que el Ton i el Slanneh…sabeu que teniu moto i nivell per estar davant…ara nomès us falta una miqueta més de sort !!..Ànim i sigueu regulars :wink: :wink: :wink: :wink:

Molta molta molta sort, molt molt molt de compte i Gassssssssssssssssssss

Desmolauretta

:smiley: :smiley: :smiley:

Be, com ja et vaig dir per telèfon… sento moltíssim no haver pogut estar amb vosaltres per donar-vos suport i tota l’ajuda que us haguès fet falta.

Sé que t’ho vas passar com un nen petit, suposo que el Pere igual. Em feu enveja!!!

Mooooooolta sort per les properes i a veure si hi puc estar!!!

GAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Casum l´olla vil,si no fos pels fallos mecanics segur ke ahurieu akavat molt be,bueno tu tranki ke a la proxima carrera segur ke tot va millor :wink: :wink: :wink: :wink:

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ANIMS COMPANYS !!!

Hola Vil & Pere.
Rode con vosotros en el curso de ISK de Jose Mª.
Tal y como os dje, rodais un pasada y lo vuetro es puro balet, sin tutu.
No me estraña que seais equipo. Lo dicho.
La moto de Pere la vi en Floreal cuando la “tuneaban”.
Felicidades, Pere la moto es preciosa y los gadgets muy bien mezclados.
Espero que todavía tengas la S4Rs.
Siento mucho lo de las roturas.
Seguro que en Alcarras arrasais.
Esa es tuya Vil.

Saludos:

Regolarita.

Ei, companys, llàstima dels abandonaments, la pròxima vegada triumfareu :wink:
Pere, per córrer al circuit em temo que hauràs de cambiar les llantes, posar-ne unes de “normals”, perquè després de lo de Calafat i ara a Cartagena, millor que les canvíis, encara que siguin de segona mà, aniràs més segur i no et caldrà patir per les pèrdues d’aire, si no ho fan aniràs presionat per molt que reparis i preparis les que tens.
Aquestes llantes de ralls no estan tan preparades per aguantar les altes pressions a les que es veuen sotmeses al circuit.

Vil, sento l’averia, es una llàstima perquè podrieu haver quedat en un lloc bastant bo, però si us ho vau passar bé, tot s’oblida. :wink:

suerte en la proxima :wink: