28/03/10 ::: GIRONA - BARCELONA CONNECTION!!! :::

Com que es tracta de posar nous posts al foro… he pensat anunciar-ho aquí!
Siiiiiiii! Finalment ens hem posat d’acord amb uns quants!!

Aquest diumenge 28/03/10 farem sortideta:
Sant Feliu - Tossa - Llagostera
I a partir d’aquí hi ha diferents opcions:

1. Llagostera - Santa Pellaia - La Bisbal (amb parada a esmorzar per determinar)
  2. Llagostera - Tossa - Sant Feliu (i recollim els barcelonins :wink: per anar a fer un vermudet 8) )

Així que ja sabeu! si voleu:
A les 9h (hora nova) al parquing del davant de la BP de Sant Feliu els que vulguin començar a SFG.

Salut i V’s!

a veure a quina hora quedem a Tossa i fem cap a Llagostera, a quina hora penseu que estareu per Tossa???

Ostres!!!perquè tot el que es fa coincidexi quan treballo? Collioure…ara Tossa… :coolsmiley:

Kiko, treballes els 4 dies proposats? :frowning:

quin rollo :frowning:

va que sortim de bcn a les 8 per poder estar a sant feliu, no marxeu sense nosaltres !!!1

Si ejh keeeeeeeeeh… soiiiii lo mejó de lo méjóoooooooo! :smitten:
fins demà berrusssssssssssssssss!!! :coolsmiley:

No us abandonarem! :wink: petuniks i fins demàaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Hola a tots, em van donar la moto divendres :smitten: i estava pensant si em podia apuntar. Que és a les 8 al bar de concili de trento ? ???

a les 8 sortiu de barna doncs? jaja es que jo no sé si acompanyar-vos fins Tossa així em faig unes curvetes!! jeje

L’ss

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Mucha peña, si señor, en total 16 motos (2 infiltrados amigos mios con una suzuki y una honda…) Creo que se lo pasaron bien, eso espero, aqui 3 fotos, que mi camara estaba sin bateria y tuve que utilizar el movil…

Una ruta genial !!! Gracias gironins !!!

:smiley: :smiley: :smiley:

Sempre es un plaer sortir amb el gironins, treuen carrateres de corves com qui no vol la cosa.
“La ganga”, aquesta no la tenia controlada. :wink:
Ara que per mi la millor es Tossa-Llagostera. :smitten:

Tornant per no cuadrar les gomes hem fet un Hostalric, Arbucies, Coll de revell, Seva i cap a casa. I pel “menda”, me autoregalat un Centelles. ::slight_smile:

Records d’en Pigri per tots.

P.D. Naranjito i Monsita, que ha fet la iaia per dinar? Penjeu el menú que igual donant punts “panceta”. ^-^

jo nomes puc dir que a estat la meva primera sortideta i a estat genial!! gracies a tots. Deixo unes fotos. :wink:

http://img208.imageshack.us/img208/2857/28032010559post.th.jpg

http://img683.imageshack.us/img683/9518/28032010557.th.jpg

http://img267.imageshack.us/img267/5296/28032010560.th.jpg

:wink:

Per nosaltres també és tot un plaer sortir amb vosaltres! ::slight_smile:

Esperem poder tornar a repetir! :wink:

Quina paciència que heu tingut amb mi… :buck2: la novata de torn us ha fet esperar a cada poble… però prometo aprendre’n més i intentar seguir-vos millor a la pròxima! :wink:

:smitten:
Caldrà fer una sortideta per anar-lo a veure! Per quan??? :smiley: jejeje

jejeje… així sabràs que no em pots temptar a fer-me dir coses!!! ;D ;D ;D
1- Pica pica variat (calamars a la romana, escopinyes, olives, patates xips… etc) + vermut / refrescos / aigua (en cas de ressaca… :2funny: )

2- Canelons de la iaia… mmm!!! + vi negre / vi rosat

• Amanida verda de la temporada (d’alta qualitat!!! de l’hort de la iaia!!! :crazy2:)

3- Rostit (pollastre, ànec, botifarra o conill) + cava brut nature

i el millor…

4- Les postres… :smitten: a triar!!!

• Maduixes de l’hort
  • Pastis de trufa
  • Préssec o pinya en álmívar
  • Tortell de Ram (per suposat)

5- Cafè, tè o licors variats

QUÈ ET SEMBLA DR??? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :knuppel2: >:D :knuppel2: >:D :knuppel2: >:D,I CABRONA MONSITA :smitten:!!! JAJAJAQJAJA!!!

Quina ilu!!! veureus a l’oski, slump i dos companys que no se com es diuen pero tambe m’an fet set de moto, sus tengo unas ganas!!!
Oski l’adhesiu bo es el d 'abaix :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :tickedoff: :tickedoff:!!! UNA ABRAÇADA TOTS, ME QUEDAN POCOS BIBIS PER ESTRA DIENT BESTIESES AMB VOSALTRES.
EL FOC DE LA DUCATONA ESTA EN MARXA !!!
PER SI NO US AVIA QUEDAT CLAR CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
VIVA RIEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! JJAJAJAQJAJAJAJJAAAAA!!! :uglystupid2: :crazy2: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: