M’han trucat del curro ara mateix, ha perdut la vida montat en la seva suzuki bándit :…
Esta la cosa molt xunga parroquia, el piño de Jordi, els customers morts per un pijales amb un m3, la caiguda de Ràul, el Pare d’aquest company, anem a caiguda per cap de setmana :embarassed:
No m’agrada fer apología “del miedo” però segon tenim les carreteres hem d’anar mes que de passeig en les sortides companys per que està la cosa molt malament.
Avui he vist la llum,jo a la carretera no apreto més.A Tapis estava tot moll i feia por de veritat tumbar :buck2:.A part que li tinc molt més respecte al bitxu aquest ,que a la s2r.No crec que fos capaç d’arreglar a mitja curva algunes cagades que feia amb la monster ,moltes vegades per voler anar massa rapid :-X
Surto amb vosaltres pel caliu humà,pero com si portes quasi una custom .Ja li fotre gas al circuit,que a la carretera s’acaba pillant si cargoles massa ,i tot i aixi es perillos :\
Anims pel teu colega
PD:Opino que de vegades es millor deixar-hi la pell ,que quedar en segons quines condicions.Sona dur pero es el que opino :sad3:
Buffffffffffffff. Animos!!!
Hoy ha estado bien, una salida tranquila a buen ritmo pero con cabeza, en cuanto hemos visto que la carretera estaba humeda hemos bajado el ritmillo
Yo ya he pasado la etapa de paranoia :), ha sido un breve tiempo de relexión que ya me ha llevado al sitio que quería. A la carretera mucho respeto, que no miedo (que es peor) . Y nada, a disfrutar de la compañia y las rutas con tranquilidad y con cabeza, pero disfrutando que és para lo que salimos. El otro dia lo hablaba con Oscar; ya que no podemos evitar salir en moto, salimos de tranqui pero a disfrutarrrrr