Accident del pare d'un colega....pffff...

M’han trucat del curro ara mateix, ha perdut la vida montat en la seva suzuki bándit :…

Esta la cosa molt xunga parroquia, el piño de Jordi, els customers morts per un pijales amb un m3, la caiguda de Ràul, el Pare d’aquest company, anem a caiguda per cap de setmana :embarassed:

No m’agrada fer apología “del miedo” però segon tenim les carreteres hem d’anar mes que de passeig en les sortides companys per que està la cosa molt malament.

D.E.P :cry:

Tantes coincidències fan pensar…i molt… :\

D.E.P.

Petunets i V’sss al cel… :cry:

:sad3: :sad3: :sad3: :sad3: :sad3:

Calma per les carreteres, anims a la familia.

DEP

:cry: :cry: :cry: :cry:

Avui he vist la llum,jo a la carretera no apreto més.A Tapis estava tot moll i feia por de veritat tumbar :buck2:.A part que li tinc molt més respecte al bitxu aquest ,que a la s2r.No crec que fos capaç d’arreglar a mitja curva algunes cagades que feia amb la monster ,moltes vegades per voler anar massa rapid :-X

Surto amb vosaltres pel caliu humà,pero com si portes quasi una custom :angel: .Ja li fotre gas al circuit,que a la carretera s’acaba pillant si cargoles massa ,i tot i aixi es perillos :\

Anims pel teu colega :wink:

PD:Opino que de vegades es millor deixar-hi la pell ,que quedar en segons quines condicions.Sona dur pero es el que opino :sad3:

Buffffffffffffff. Animos!!!
Hoy ha estado bien, una salida tranquila a buen ritmo pero con cabeza, en cuanto hemos visto que la carretera estaba humeda hemos bajado el ritmillo :wink:

Yo ya he pasado la etapa de paranoia :), ha sido un breve tiempo de relexión que ya me ha llevado al sitio que quería. A la carretera mucho respeto, que no miedo (que es peor) . Y nada, a disfrutar de la compañia y las rutas con tranquilidad y con cabeza, pero disfrutando que és para lo que salimos. :wink: El otro dia lo hablaba con Oscar; ya que no podemos evitar salir en moto, salimos de tranqui pero a disfrutarrrrr :wink:

Tot el recolzament pel teu colega!

Tal com diu en Mandy, aquestes coses ens han de servir per reflexionar i ser prudents a la carretera, que no vol dir tenir por.

Estem segurs que es pot disfrutar de la moto sense córrer massa risc, amb seny!

Encaixades múltiples!

Ánimo a la familia!!!

Un abrazo a todos ZG