Accident molt greu a la nacional 2 a l'alçada del Poligon Pont del Princep

Fa 1 hora més o menys estava a la feina tranquilament ,quant sento un xoc bestial.Dos camions (trailers un amb caixa i l’altre amb cisterna) que venien de Girona han topat cabina amb cabina practicament.Els 2 venien de Girona i es veu que un s’ha passat el trencall de l’autopista.Ha intentat donar mitja volta dintre la mateixa N 2 :o :o :o :uglystupid2: i el que venia per darrera l’ha embestit brutalment.Em anat corrents amb extintors cap al lloc de l’accident (estava a 100 mts escassos d’on treballavem).Un dels camioners (el que ha fet la imprudencia) ha surtit pel seu propi peu i iles .Era un hongares estava molt molt nervios i en senyals ens ha explicat que no ha vist que vingues ningu de darrera (i jo pensant pero es que aqui no es lloc de girar IMBECIL >:().Uns quants em anat a veure si quedava algu viu dintre la cabina .Es movia ,li pregunto
Como estas? (tenia sang a la cara i les cames,jo la veritat es que he alucinat que no fos mort o al menys ferit greu)
Bien,estoy bien,por el liquido no os preocupeis no es inflamable ,es vino
Habia alguien contigo?
No…iba solo
Ok no te preocupes ahora vienen los bomberos y te van a sacar(un veï ja els habia trucat)
Els bombers i les ambulancies han arribat al cap de 15 minuts i l’han tret sense aparentment cap lesió greu.Inclus ha vingut un helicopter pero ha marxat vuit
Al cap de 45 min.si si…45 minuts! ha vingut una moto dels mossos i 10 minuts mes tard un cotxe (tinguent la central a la sortida de l’autopista a 5 min d’on estavem) sense comentaris… >:(

Han tingut molta sort els dos.Pero no puc evitar pensar que hauria passat si en comptes de un altre trailer hagues estat un cotxe o pitjor una moto el que ha picat :(.

Aneu MOLT MOLT en compte alla fora si us plau

Bufff! per penjar dels collons al Hongarés!!! :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

PU** Hongarès !! :idiot2: :knuppel2: :idiot2: :knuppel2: :idiot2:

Els Mossos devien estar millor posant multes, i no tenien préssa si tenien temps de posar-ne alguna més pel camí… ??? ???

:tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:

Petunets i V’ssss :stuck_out_tongue:

Estas noticias ponen los pelos de punta!!!

mientras leia pensaba… “¿Y los mossos?” a los 45min…

Para flipar, si es que las multas dan mas pasta que los accidentes…
Siento el comentario, molesto, pero es lo que se percive por lo general :\

Ja es greu veure i que es facin imprudencies per vehicles petits, però n’he vist mes d’una per l’estil de trailer, una concretament devant meu per agafar la variant de Girona, i la veritat es que n’hi ha per penjar-los dels ous, o del que sigui… el risc es tant gran…

Espero que tots dos estiguin bé… i que a veure si d’aquesta com a minim n’apren l’infractor.

Pels mossos :-X.

peles peles peles peles…

Mil ulls, mai sabem que faran els demés a la carretera :\ :\ :-X

Espero que es recuperi aviat.
I l’altre… :knuppel2: :knuppel2:

A la vinya del senyor i a de tot ammmmmmmmmmmmmmmmmmm :smiley: :smiley:

No es un problema solament dels camioners , es un problema de circulació la gent no en te ni idea de conduir , no miren el que fan i per això passen les desgracies , aquesta tarda mateix anabem amb cotxe i uns motoristes han passat a 80km/h e nuna carretera de 50km/h pero que estabem fent cua :idiot2: , s iun d’aquets conductors arriba a girar s’emporta el motorista i com que aquest anaba amb vermudes i xancles ja us podeu imaginar… en fi , que aneu amb precaució a la carretera :wink:
El problema no son les motos , els cotxes ,els camions , es la gent que els porta .

Amb el tema motoristes i imprudències… em sembla que em caurien uns quants karmes, i no és que en tigui gaires :wink:

De vegades la sensació que dona és que com que anem sobre dues rodes ens podem saltar les normes (qui no hagi adelantat mai en contínua que tiri la primera pedra), com si fossim els reis del mambo. Cert que amb la moto ens la juguem bàsicament els qui anem a sobre, no com un camió un cotxe, però això no ho justifica tot.

Donde yo trabajao, en La Jonquera, he visto camioneros (y no voy a decir que todos sean iguales) que cometen cada imprudencia :idiot2: :idiot2:. Desde luego no es para quitarles el carnet, es para meterlos en prision directamente…
Si llega a ser un coche o una moto el que viene supongo que ya sabemos el resultado :-X

Quin mal rotllo em dona veure algú damunt una moto vestit així. Penso en el mal que s’ha de fotre si cau, i se’m remouen totes les ferides de guerra.
Aquesta “usuaris” no deuen ser “moteros” i si ho son, son del tipus B

Hi ahn dues classes de moteros…
A: els que han caigut
B: els que cauran

PD: tots n’hem fet i en seguirem fent de burrades a damunt la moto, però de cues en se un rato llarg (cada dia me’n he de menjar alguna) i tot sovint veig gent que baixa del cotxe, i obre la porta sense mirar (qui ha de vindre per darrera si estem tots parats, pensen, si pensen clar…) i això si no els dona per girar al mig de la calçada, o qualsevol altra bestiesa. Per tot plegat, si trobo una cua aturada, l’avanço, però a 20km/h, i si es mou minimament vaig fent al pas d’ells.

Uff, aquest estiu m’he fartat de veure penya en pepinus tirant de xancleta, bermuda i samarreta de tirants… :uglystupid2: i algún enrrollat encara em feia V’sss…va parir… :knuppel2:

Es veritat, tots ens hem saltat una contínua, ens hem marcat un recte i alguna coseta més, pero collons, en bermudes i xancletes per carretera…tela…

Salut a tots.

Em jugo els collons a que tots aquest flipats de les bermudes i les xancletes eren nanus amb japos .Molts(per no dir tots) segur que anaven amb R’s m’equivoco? >:D

Com ens agrada generalitzar eh!

No has vist mai ningú amb una Italiana en bermudes i xancletes?.. jo si

Alça , ja es aqui la defensora de les causes perdudes :smiley: :smiley: .

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ari tens rao , com e dit avanç es la persona no el vehicle ,tan es que sigui amb una japo o una italiana.

Raul , era una Japo i una escutre :wink: , tambe ni han moltes mes de japos per lo que es mes frequent , veure energumens amb xancletes i vermudes.

No dic que tots els japos vagin aixi ni molt menys.Dic que tots els que he vist amb xancletes,bermudes i tirants eren japos i curiosament no he vist MAI ningu amb una italiana i vestit d’aquesta manera

Deu ser el que dieu…que corren més japos…per aixó si veu més imbecils a sobre

Però això no anava d’un accident al Pont del Princep?

reventaposts :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :smiley: :smiley: :smiley:

Ei que jo l’altre dia vaig posar un post per intentar aconseguir la recepta de la mermelada de la mare d’en Pere. I es va acabar parlant de Trios,relacions lesbiques,dones que es deixaven als amics i inclus zoofilia o sigui que tampoc m’extranya tant que aixó passi a la ZG ;D ;D ;D ;D

Es que això ja sembla La Jaula de las Locas ;D ;D ;D ;D

volviendo al post de los accidentes y la autoridad, sin ir mas lejos el pasado miercoles justo delante de la policia local de figueres hubo un acidente a las 22:30 al cual las ambulancias se personalizaron a los 5 minutos y los pitufillos (urbanos) :police:que estanban a 10 mts del acidente llegaron a las 23:15 vergonzoso pero real. cuando tienen que estar no estan y cuando no tienen que estar estan.