Bé jo ja m’he apuntat, ens hem de donar presa perquè per dissabte el nivell de mitjos ja està ocupat i penso que el de diumenge no trigarà a quedar-se sense places.
Hem de donar suport al Teti.
Aquí deixo el link per apuntar-se tothom qui vulgui
jo no puc, estic de vacances però la pròxima intento apuntar-me això si, jo continuo amb iniciació, que encara no toco amb el genoll si no es que caic :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
El meu inici circuitero ja va ser a mitjos perque em vaig deixar portar per aquesta pandilla de descerebrats i la veritat es que no anaven tan depresa >:D >:D
Doncs la veritat em tenta molt, però molt, i a més a Alcarràs, però per tema de put. pasta :tickedoff: :tickedoff: serà que, aquesta vegada, no…queda l’octubre : .
A passar-ho bé.
PD: Si teniu oportunitat, preneu temps per volta pls, per saber on m’haig d’inscriure si cau l’octubre. 8)
Pel tema del nivell, no t’has de preocupar perque el més normal es el de mitjos. L’any pasat Bulldog (Òscar) es va inscriure al de lents i a la tarda es va pasar al mitjos perque s’aborria al lents. A més a més, rodem en família.
Tengo ganas de volver a verte i a tu artenasal Ducati en su ambiente natural también
Pero quien coño se va a picar contigo :buck2:eso es imposible. Tu enseñanos toda tu sabiduria motocilistica para que después te podamos arrancar los adeshivos
ya he realizado la inscripcion, mañana mismo hago la transferencia. Teti, llevare una camara en el casco para grabarte tocando rodilla como tu lo haces, FIU-FIU, yo se que lo haras. Y si no a la proxima, que se le va a hacer. Con paciencia todo es posible. Ahora bien, que no te cieguen esas 288 cervezas… :uglystupid2: