ALCARRÀS 13 de Juliol (Tots amb el Teti)

Bé jo ja m’he apuntat, ens hem de donar presa perquè per dissabte el nivell de mitjos ja està ocupat i penso que el de diumenge no trigarà a quedar-se sense places.

Hem de donar suport al Teti. :smiley: :smiley: :smiley:

Aquí deixo el link per apuntar-se tothom qui vulgui :wink:

http://www.joeracerteam.com/index2.htm

Lista:

Ton900ss (1098) nivell: mitjos

Pd:(Teti, Dr_Lobo, Bulldog…) Tinc mooooltes ganes de tornar a rodar amb vosaltres :wink:

nivell mitjos :o :o si que aneu forts ja :wink: :wink:

jo no puc, estic de vacances però la pròxima intento apuntar-me :wink: això si, jo continuo amb iniciació, que encara no toco amb el genoll si no es que caic :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

El meu inici circuitero ja va ser a mitjos perque em vaig deixar portar per aquesta pandilla de descerebrats i la veritat es que no anaven tan depresa >:D >:D

:wink:

Doncs la veritat em tenta molt, però molt, i a més a Alcarràs, però per tema de put. pasta :tickedoff: :tickedoff: serà que, aquesta vegada, no…queda l’octubre ::slight_smile: .

A passar-ho bé.

:wink:

PD: Si teniu oportunitat, preneu temps per volta pls, per saber on m’haig d’inscriure si cau l’octubre. 8)

i fotos i videos i…

Mañana reviso mi calendario y lo mas seguro es que me anote…

Pel tema del nivell, no t’has de preocupar perque el més normal es el de mitjos. L’any pasat Bulldog (Òscar) es va inscriure al de lents i a la tarda es va pasar al mitjos perque s’aborria al lents. A més a més, rodem en família. :wink:

Tengo ganas de volver a verte :wink: i a tu artenasal Ducati en su ambiente natural también :wink:

alli os espero, hare de monitor de lentos pero luego os ayudo u os pico si quereis

Pero quien coño se va a picar contigo :buck2:eso es imposible. Tu enseñanos toda tu sabiduria motocilistica para que después te podamos arrancar los adeshivos :smiley: :smiley:

Allí nos vemos :wink:

bueno, a ver como me va este finde … + la pasta … y si se puede repetir :slight_smile:

Lista:

Ton900ss (1098) nivell: mitjos
teticoheti (S4R) nivell: mitjos

POODEEEMOS ¡¡¡¡¡

;D ;D ;D ;D

Teti…

En el nivell mitjos, no es on tots ja toquen genoll? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Inclús la majoria a iniciació… :2funny: :2funny:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Al final solo faltará que el Teti no pueda ir ese día…Mira que sois malos!!! :crazy2:

Con lo que me joden a mi los listos… :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Pagado!!! :wink:

Que ganas!!!

Toni tu si que toques genoll oi? ??? ??? :smiley: :smiley: :smiley:
No com d’altres…

Alguien ha dicho circuito??? Me apunto!!!

ya he realizado la inscripcion, mañana mismo hago la transferencia. Teti, llevare una camara en el casco para grabarte tocando rodilla como tu lo haces, FIU-FIU, :smiley: yo se que lo haras. :wink: Y si no a la proxima, que se le va a hacer. Con paciencia todo es posible. Ahora bien, que no te cieguen esas 288 cervezas… :uglystupid2:

No se si se tocara rodilla o no, pero os vais a morir de calor :cry:

Ya te digo!!! :smiley:

Alex el “muñequito” que has puesto :cry: me recuerda a ti ayer sudando hasta por los ojos!!! Pero nos lo pasamos bien! :wink:

Ah! Estar prontito que asi os pillais un box, que al menos hace sombra, corre el aire y os podreis duchar.