Avistaments diaris

Hola a tots,
Jo cada dia aparco la meva flamant 695 al costat d’una monster 620 dark, al principi del C/XXX i depenen del dia normalment hi ha una monster blava aparcada a la ronda St. XXX just abans de XXX, no se si serà algú del Foro???, es curios perque ja fa un parell de mesos que tinc la moto i mai hem coincidit.

Apali! >:D

Jo també he vist aquestes dues Monsters aquí mateix, també veig per diagonal 2 o 3 sempre aparcades allà mateix i fins fa no gaire una Monster tapada al pàrquing del XXX.
Ah i fa dues setmanetes vaig veure una multi a rambla Catalunya que s’havia deixat la llum de posició encesa :oops: vam estar una estona voltant per allà per si veiem algú sospitós de ser l’amo però res de res.
I el dilluns passat a bcn, vam anar a dinar a un restaurant de bcn i quan marxàvem va entrar un noi amb un casc Ducati a la ma, anava tot trajat, i quan vam sortir vam veure una s2r sense copolino amb uns tubs de titani que posava Ducati (no els havia vis mai, eren molt wuapos).

Ala, ja m’he quedat agust! :idiot2:

p.d. fa uns dos mesos que no vaig per allà, encara no he vist la teva flamant 695, je je

No quiero hacerme pesado, pero repito que no es muy buena idea decir donde se encuentra aparcada una moto diariamente.
Pensad que este foro como abierto que es, lo puede leer cualquiera, incluidos indeseables choladores de motos :police:

:wink:

V,sssssssss

Pienso como Due.

Mira que tengo vista esta moto (vivo muy cerca), pero indicar donde hay siempre una moto no es aconsejable. Mejor si lo hacemos cuando vemos a alguien en marcha.

Es una opinión.

Saludos

Teneis toda la razón del mundo, no lo había pensado…
Lo siento, espero que no pase nada :embarassed:

Vitobcn

Hola a tothom,

El tema dels avistaments a la nostra ciutat trobo que esta forca be (ho sento pero en el meu teclat ni hi es la “c” trencada :embarassed:). La seva finalitat no es cap altre que l’intent per part nostre de “contactar” amb altres ducatistes de la nostra ciutat als que no tenim identificats per tal de poder saludar-los en el foro. Fins aquí tot be.

Ara be. Un cop llegits alguns missatges vostres (a banda d’algú privat rebut) trobo que, potser tot i que, torno a dir, la intenció es bona, hem de tenir una sèrie de precaucions a l’hora d’informar d’un avistament per tal de no facilitar la feina a certs personatges “amigos de lo ajeno”. No hem de perdre de vista que aquest es un foro obert a Internet…

Per tal d’evitar això, mai hem de fer referència d’un avistament quan aquest es produeixi de forma habitual a les mateixes hores i, a mes a mes, sigui d’una moto aparcada en un determinat lloc ( carrer, cantonada, parking…). Només serà possible fer l’avís o anunci quan la trobada es doni de forma casual (no habitual) i, en tot cas, quan la moto estigui circulant, o lo que es lo mateix, no estigui estacionada.

Els avistaments continuaran donant-se com fins ara… i crec que es realment interessant que els continuem anunciant… ¡¡¡ l’únic que hem de fer es canviar la forma de fer-los públics ¡¡¡. Oi que m’enteneu? :wink:

Lo que es portava fins ara escrit en el post es mantindrà (no s’eliminarà) però es modificarà amb signes “XXX” on calgui per tal que serveixi d’exemple de com no s’ha de fer un avistament.

Un cop posat aquest post com a anunci qualsevol avistament que no compleixi les dues regles exposades, sentint-ho molt, serà esborrat.

L’sssssssss

Amen.

buuu!!! buuu!!! censureitor!!!

:2funny: :2funny: :2funny:

El poder te está cambiando tío :idiot2:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ja sortit el llest que tot ho sap!!! :2funny:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Pandilla de makakos ¡¡¡ >:(

:smiley:

¿Eso no lo diras porque algunos se la pelan mas que los monos del zoo, no? ;D ;D ;D

Como el dicho…"quieres saber quien es Angelito??..
…pues dale un carguito??

EL PODER LE HA CORROMPIDO :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Le pasa como a Lidernegro, que como en casa no les dejan mandar aprovechan a la mínima y

ZAAS!!!

:smiley: :smiley: :smiley:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

:knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

:2funny: :2funny: :2funny: