Baixada a Calafat

Els catalans podem organizarno una mica per baixar a Calafat el 19… tant els “corridors” como els “mirons”.
Son uns 150Km, que es fan en una hora i mitja real…
El pla es trobarnos al Circuit a las 9, així que surtirem con a quarts de 8 o abans.
Algú es quedará a sopar i dormir?
1-Dr Relliscada- circuit, sopar i dormir.

Jo podria quedar amb vosaltres quan passeu per davant de Vilanova. Encara no tinc clar si baixaré amb furgoneta o amb moto. El que si sé es que soparé amb tots els de la rodada.

jo espero baixar amb cotxe amb algu, amb gothika o amb stradamulti, lo de sopar ja depen del que porte el cotxe, jo soc un mandao. Si no trobe a ningu per baixar el material fotografic en cotxe, no el pillare i baixare amb moto.

Lssss

Jo dormiré a Tarragona el Divendres.

Jo dormo a miami-platja, divendres, dissabte… :smiley:

Segurament que jo baixaré a mirar el dissabte, encara no sé a quina hora…però segur que si vaig em quedo al sopar i a dormir a algun hotel de cambrils o així…ja us ho diré, però clar jo no tinc la necessitat de matinar el dissabte, així que sortiré més tard.

Jo, si puc escaquejar-me, també baixaré una estoneta a veure la macro rodada.

Jo al final tambè baixo el divendres i em quedo a dormir a Montroig divendres i dissabte. :twisted:

Clau,

quant tinguis clar que fas, em fots un truc perquè em tens descol·locat !!! Va nano, fes unes campanes i baixa a rodar i et deixaré fer la pole !!!

stradamultiiiiii a veure que fas!

:wink:

Lsss

Baixaré amb furgoneta, segurament sortiré d’aqui sobre les 7:45, per estar allà amb temps.

Baixaré amb furgoneta, segurament sortiré d'aqui sobre les 7:45, per estar allà amb temps.

reca … tu tornes el dissabte? un altra opcio si stradamulti no baixa amb cotxe seria anar amb tren fins vilanova i quedar amb tu … podries pasarme un email?

salutacions

Finalment vaig amb cotxe amb l´equip fotogràfic. Jo pujaré el mateix dissabte vespre cap a Barna.

Mussol, ens fem un mail el divendres, vale?

Finalment vaig amb cotxe amb l´equip fotogràfic. Jo pujaré el mateix dissabte vespre cap a Barna.

Mussol, ens fem un mail el divendres, vale?

collonut!!! el divendres ens creuem mails o ens fem un truc.

Salut