Aquest Diumenge ningú s´anima???
Aquest Diumenge jo i un colega amb una 916 farem una vola encara per definir, algú s´apunta???. Per cert el dissabte paso a recollir la meva nena que ja tindrá cambiat els escapes.
Aquest Diumenge ningú s´anima???
Aquest Diumenge jo i un colega amb una 916 farem una vola encara per definir, algú s´apunta???. Per cert el dissabte paso a recollir la meva nena que ja tindrá cambiat els escapes.
ESA NENA CON ESCAPES LA TENGO QUE VAR TIO!!!
SALUDOS
pos habrá que verlos!!
Ya nos contarás en el general como suena… como se parezca un poco a la de onofreitor se te va a escuchar desde Toledo…
Tarod… ayer vi a tu “nena” y le estaban tocando el culo… vamos metiendole unas trompetas, creo que 3… ya estará lista para este finde semana???.
buf, aquest dissabte al vespre tinc una festa d´aniversari…, no crec que a l´endemà al matí estigui en condicions pero queda pendent a veure que tal sonen aquelles trompetes.
siau
Per a mi l´idea seria quedar cap allà les 8:00 y fer un passeig pel Montseny i tornar dora. Perque tinc dinar familiar o sigui unes 4 horetes.
om ho veieu???
Cesar lo siento pero me parece que no va a poder ser esta vez. Pero prepárate porque el día 15 copjo vavaciones y estaré en Altafulla de vacances hasta el 3 de Septiembre.
No fotis que pujes al Montseny!? Esic quedant amb tre o quatre Monsters per pujar-hi a esmorzar el diumenge també. Nosaltres sortim de Mataró a les 9 i calculo que estarem a santa Fe a les 10. Et va bé l’horari? Esmorzem plegats? Si sortiu a les 8 potser arribeu molt abans però. Sigui com sigui, a veure si ens saludem a dalt, ok?
Fins aviat!!!
o sigui sortir a le 8:00 i tornar a les 12:00 mor o les
On? des de sabadell?
demà et puc confirmar si aniré i llavors em podries portar també les pegates. no?
p.d.: no m’enrecordava de que el meu nivell es molt baix, ho dic per si resultarà un problema i així estalviarnos-ho. i més després del teu éxit a la kdd :lol:
El diumenge pujare doreta a fer una Collada i de tornada, depenent de l’hora, un Montseny per la carretera del Brull. Si vols o voleu apuntar vos
podem quedar a l’alçada de la Garriga (botiga de mobles) cap a 2 quarts de nou.
Salu2
Felip no m´ho conec. I Vaig amb un colega que just fa dos semanes a estrenat una 916 després d´estar 3 anys sense portar moto. Em sabria greu per ell perque anirà ofegat i per tu perque enrraderirem el ritme de la sortida.
Ja et dic la meva per compromissos es estar a casa cap allà les 12:00…
S´agraeix.
Dochelio podriem quedar a les 8:00 al Corte Ingles???
Xavi diga´m on esmoçareu i així poder quan nosaltres marxem vosaltres arribareu.
no problen tio, ya escuchare esos tiros del testratretastreta.
saludos
bueno… bueno veo q hay mas gente q se apunta al montseny…al final seremos una buena colla
x cierto yo tb estreno trompetas, jejej a si q entre tarod2 y yo haremos un buen escandalo ahi arriba :twisted:
Salud y força al tub
Jo el diumenge al matí treballo… així que TARODDDDDDD!!! espero que em passis a saludar i així poder sentir a la teva “nena”!!!
molt bé. a les 8 a “El corte Inglés”
Als del Montseny… on esmorçareu???
La ruta que tinc previst es.
Sabadell-Caldes-Moia-Collsuspina-Tona-Montseny-Seva-Sant Celoni (parada per saludar al Multi que treballa)-Llinars-Granollers-Sabadell.
kabrotossssssssss ya os pillare a todos juntos, ahgggggggggggg y yo en el dike secooooooooo
saludossssss
Aixì m’agrada que passeu a saludar als que treballem en diumenge…
ja poso les coca-cola a la nevera…
Millor posa la cerveseta i algo per picar tacanyo!!!
jejejeje
IGUAL PUJO A LES 8 AL CORTE