Fantàstica gent, fantàstica ruta, fantàstica trobada ducatista…Destaca per sobre de tot la gent!!! hi ha gent en aquest grup que és SOLIDARIA i en definitiva com diem els catalans “bona gent”. Hi ha gent com l’UKA que acompanya als més lents, però és que no es limita a acompanyar-los es que els cuida, es preocupa per ells/elles… i que em dieu del Joan 620!!! s’avaria un…i encara que sigui japo ofereix el seu servei d’assistència (RACC) a aquest company que s’ha quedat tirat…i a més es queda fent-li companyia perdent al grup. D’això se’n diu un bon company de viatge!!! I l’Osito, Jaume DS i companyia demostrant com s’organitza una sortida de més de 25 motos…i en Ducatoni… passant llista del restaurant…jajajajaja.
Llàstima del canvi de plans i que no vaig arribar al dinar… però les obligacions familiars em feien tenir que estar d’hora a casa…
Quina raó que tens, com a Ducatistes em d’estar orgullosos d’aquest comportaments y de que la sortida hagi anat tant bé, i fas molt bé de destacar el treball solidari d’aquesta gent que, podent anar a un ritme altissim, van estar amb la gent que no podia (o no volia) aguantar un ritme elevat procurant que el grup fos el més compacte possible i donant confiança a la gent que no està massa acostumada a sortides d’aquest tipus… com he dit en una altra resposta… FELICITATS a tots.
exacte… MOLT BONA GENT…
Jo no em recordo del nick, pero ahir va haber un pessat am una Monster que va anar trepissant ous tota la estona (Jo) acompanyat per una 851 que va esperar al novatet tota la estona… Moltas gracies!!! Et debo una copa!!!
Per lo demás, molt bé, pero jo vaig pensar que el “lents” serían una mica mes lents, com en Karles, que va anar fent el Fogarty tota la ruta (de Lluny veía alguna cosa)
JAJAJAJJAJJJAAJA RELLISCADA!!!.. sort que has aclarit que el pessat que 'naba trepitjant ous eres tu…:!!!.. però pensa … que més enderrera… hi havia una pessadeta… que ‘naba més lenta… t’he ganao’… i el meu compy era l’uka… jjeejejejee… per cert… no recordo qui era el que em va acompanyar un trosset i va relevar al Uka… era el SERGI?.. ell es conecta…?? gràcies nen!.. per cert… és ell qui va caure…?? GLUPS!:. .
molt rebé tot… 8)
Vale, pero esto ha de repetirse en mas ocasiones y en otras zonas…
Sinceramente, me emocionó ver tanta DUCATI y tantos DUCATISTAS juntos.
Me monté un poco de cachondeo con el tema del RESTAURANTE, pero finalmente llegamos y nos estaba esperando un buen ágape para reponer fuerzas… Y pensar que desde SOLSONA, en poco mas de 15 minutos podríamos haber llegado …Pero en compensación … un buen paisaje, MUCHIIIIIIISIIIIMAS CURVAS DE TODO TAMAÑO Y CONDICIÓN …
Espero que todos hayais llegado felizmente a casa y sin mayor novedad que las acaecidas en la rutilla hacia el restaurante que felizmente no fueron graves …
Por último … GRACIAS A TODOS por vuestra comprensión por vuestra amistad.
Jo m’ho vaig passar de P.m. cansat…pero be i la tornada(encara que la vaig fer amb l’andorra de la Cbr també va estar molt be…
P.d. me de confesar hem va deixar portar la cbr 900, joer compenca
FELICITATS A TOTS
Siiiii Xavi, pero confiesalo, fué porque al dueño de la CRB, le tenía unas ganas locas a llevar una DUCATI… si lo sabré yo, jejejejejejeje :twisted:
pos igual…pero dijo que no le gusto¿?¿? serà porque la llevaba igual que si tuviera semimanillares¿? 8)
nose yo…a mi lo que me gusto fue la fuerza…joer :twisted: me senti un niño malo :twisted: jajajja sera por ser japo¿? :lol:
...no recordo qui era el que em va acompanyar un trosset i va relevar al Uka... era el SERGI?.. ell es conecta..??Hola Alix, doncs sí, et vaig seguir fins a Pons bastant estona donat que vaig veure que el cap estava bastant lluny. Com pots comprovar pel nombre de missatges, doncs si, em connecto de tant en tant (tinc una Duca 125 al pàrking, encara que surti amb la Honda). La caiguda, doncs per sort no res, millor oblidar-ho quan abans millor. Tot el cop se'l va dur la moto (una taca de gas-oil). Fins al museu la experiència va ser fantàstica (imagino ara com seria tenir una toma fotogràfica aèria de la nombrosa i llarga cua de Ducatis que es va formar Diumenge per la carretera:D ). Si a tot això li afegim el que diu el [i]'asunto'[/i] inicial d'aquest post, doncs no s'hi pot demanar més... (bueno... si). :wink: :(
… pues eso… que moltes gràcies a tu SERGI tb… i ho sento per el teu “percance”:… :oops: