Aquest migdia m’ha trucat al movil el Indiansunset ( ) per dir-me que, quan baixava el Montseny, ha vist una grua que portava a sobre una Multistrada amb un sinistre una mica lleig. No estava segur del tot pero creia que no portava Termis…
Jo sabia que avui anava en Multistrada a fer un volt pel Montseny i que, potser, li acompanyaria el Papapato… Kiko, t’he truca’t i el movil el tenies apagat… aleshores he truca’t al Jordi (una mica cagat perque pensava que ell era l’afectat) i m’ha comentat que tan ell com el Multistrada estavan be. Al explicar-li la historia m’ha comentat que a Collformic s’havien trobat amb una Multistrada i que havien parlat amb el pilot… que no era “dels nostres” i, lo tipic, quan els hi ha fet una pregunta sobre els tubs, ells li han convidat a ficar-se al foro… S’han acomiadat i cap a casa.
Una vegada vist que no era cap dels nostres m’he quedat una mica mes tranquil… :embarassed: pero igualment saber que un company ha sofert una accident em deixa una mica amoinat.
Si us plau, si llegeixes aixo … anims i desitjo que no hagi estat res serios.
Indiansunset, gracies per la trucada. Tiu, un deu per tu per preocupar-te i haver fet la trucada.
bueno, esperemos que el accidentado haya salido bien parado y desde aqui darle animos
p.d. cuando he visto el titulo del post he pensado en Kiko ya que anoche estuve viendo el post en el que quedaba con Papapato para almorzar al Montseny, me alegro que no haya sido el.
Bueno bueno, Kiko y yo estamos bien hemos ido a almorzar a Santa Fe de Montseny, mientras estabamos en ello ha venido un tipo con una Multi 1000 ds y hemos estado hablando, se ha interesado por los termis de kiko y bla bla bla, venia acompañado por unos “japos” nos hemos despedido no sin antes decirle que se pase por este foro para tener mas información sobre escapes etc… Despues hemos bajado y cada uno para su casa. Este chaval se ha quedado aún almorzando asi que ignoro si el que se ha caido es el.
Encara que trist per veure una moto accidentada i sense idea del estat del company de Ducati, m’alegra saver que ni el Multiestrada ni en Papapatoduc eran els propietaris de la Multistrada 1000 que he vist avui.
Qu-LLONS!!! gràcies per preocupar-vos per mi…però tal i com diu en Papapato…jo(menusmal) no he estat l’accidentat.
Possiblement hagi estat el nano aquest que vam veure a Sta. Fe…per cert ja ho vam comentar…uno noi jovenet, acomopanyat de japos i amb una MTS…no donava massa bona espina…Espero que no hagi estat greu… :embarassed:
Però…estic pensat que potser el jove que vam veure a Sta. Fe…aviat faci efectiva la seva entreda en aquest forum…com diuen aquells “ojalá” ^-^
Menys mal que el Teti, després de sentir una estona una cançoneta al seu movil va contestar,perque el multiestrada,contestador una i altre vegada…jajajaja, i el carlesmonster una musica preciosa al movil,pero res de contestar… ;D ;D ;D ;D
Las mevas felicitacions a la persona que va tenir la feliç ideia dels desmotelefons
I per últim tal com semblava, uns amics meus m’han confirmat que era el noi jovenet de la 1000 ds que anava amb 4 japos i que vareu trobar esmorçan volsaltres al Montseny.
Estava sentat a la cuneta, concient amb un fort cop a l’espatlle dreta.
He intentat saver més a travès del Hospital Comarcal de Sant Celoni, que sería el lloc natural on primerament el deuria portar l’ambulancia, pero molt atentament han dit que sense el nom no es posible buscar al ordinador.
Si aconsegueixo més informaciò… :deal2:
Jo tampoc les he vist o millor dit, el meu mòbil no les ha detectat…
Ostres Indiansunset…el coneixes a aquest jove de la MTs?
Tú, tenias el contestador posat i a la tercera vaig desistir. No té importancia. Al final vaig donar amb el Teti. :smiley6600:
No savem qui era i els que em varem dir com estava, tampoc el coneixian de res.
Estic intentan saver més a traves del Hospi, pero de moment no he aconseguit res de res. :embarassed:
Animo y a recuperarse pronto compañero de la multistrada, seas quien seas.
P.D.: Cada dia me sorprendo mas de lo bien que funciona este foro y de lo que nos preocupamos unos por otros. Alguien ve una moto que no conoce en una grua y en unas horas se ponen en contacto mas de 5 personas y se averigua quien es el accidentado, su estado de salud, con quien iba y hasta si la moto llevaba termis. Os felicito gente, sois de P.M.