CASI CASI recuperat

Doncs despres d’anar al metge, m’ha dit que la lessió va força bé, que durant un mes, tindre de portar una faixa nova ( me costa quasi 500€ 8O uns escapes, cagon tot :twisted: ) pero ja podre conduir … cotxes :evil:

Dillun em donen l’alta, a treballar toca :wink:

L’s

M’alegro que estiguis recuperat company! :wink:

poco a poco y con calma, a mi me dieron el alta el lunes de una ostia solo fue un codo roto, pero del 24 de nov hasta el 13 de feb, se ha hecho eterno sobretodo porque con lo que me dieron por el siniestro de la moto me compré mi ss900 amarilla y estaba que me tiraba de los pelos por conducirla.

El problema esta en que me ha quedado falta de movilidad en la extensión del brazo izquierdo… pero para eso llevo una ducati para no tener que estirarlo :smiley: .

m’alegro de que et vagis recuperant :smt023

Felicitats company, me n’alegro de que poc a poc vagis surtint del malsony aquest. ¡¡¡¡¡ :wink:

m´en alegro molt, i ara a treballar dropo :smiley: :smiley: :smiley:

merci a tots!!!

poc a poc i bona lletra :smiley:

no hay escusas ahora para no bajar a la desmocalcotada . vale ! :wink:

no hay escusas ahora para no bajar a la desmocalcotada . vale ! :wink:

hombre, aun no se si puedo estar sentado mas de dos horas en un coche 8O , promero dejame probar :smiley:

Anims Xavi !!!

Entre aixo y lo del peu, estas de mala sort noi …

Felicitats tio!!! ja falta menys per tornar a estar al 100%. Molts ànims :wink:

m’alegro…ara nomes falta una miqueta de calor i comensa a fer curves :smt023 :smt023

m´alegro molt neng ,ara apa a curra… :smiley:

Relexes!!! quina bona noticia!!! ieeeppppp…ara no facis el burro!!! (que la palla va cara). :smiley:

en 4 dias ya estas haciendo cavallitos en la nieve :smiley: :smiley: :smiley:

Merci a tots!!! :smiley:

la neu no la penso tocar fins, al menys, l’any que be!!!

L’s