Primer de tot una salutació als mosqueters RECA-TAROD i UKA, companys de ruta…
Pels que no vareu venir us diré que ens van acollir d’una manera formidable… són bona gent (clar són ducatistes), que els quatre ens ho vam passar molt però que molt bé.
L’unic negatiu es que, crec que de 50 Ducati només hi haguessin 4 catalans…molt pocs per a ser la comunitat on es vene més Ducati de tot l’estat…
Espero i desitjo que a la propera KDD ja sigui a Saragossa o Barcelona siguem uns quants més…
La veritat és que us vaig trobar faltar…us imagineu passar per Saragossa o per l’autovia o parar en una gasolinera 25-30-40 Ducati, catalans a més, bufffffffff!!! hagués estat un passada.
et puc assegurar que em vaig passar el finde pensant amb vosaltres… fins i tot miraba les noticies per si de cas estaveu a la cibeles amb la senyera…
8O
me n’alegro MOLT que us passessiu tant tant tan rebé…
una abraçada a tots …i benvinguts…
Que be que ho vam passar. Et dono la rao Multi, si haguéssim estat uns quants mes ja hagés estat el “caguensennn”.
esperem que la próxima poguem ser mes.
Salutacionss
segurament si la fan mes aprop de catalunya o perque no a bcn a la propera serem una bona pila (nomes de monsters ja en som molts)
salutacions a tots
segurament si la fan mes aprop de catalunya o perque no a bcn a la propera serem una bona pila (nomes de monsters ja en som molts)
salutacions a tots
Alguns han tingut de treballar… de Barna a madrid no hi ha res…
Llástima que es fes tan curt pels kilometres que ens hem menjat…, ens ha faltat temps per coneixer millor a la gent i a més.
He tornat amb la roda completament cuadrada de l´autopista, crec que ja la puc anar canviant.
siau
home jo vaig venir a despedir-vos!
al menys vaig poder “tastar” una miqueta l’ambient
L’sssssss
S´agraeix Gon. Espero que ens veiem a la transpirinaica
Yo digo lo mismo que multistrada, y además añado que al año que viene estaremos encantados de recibiros a como mínimo 30 motos, ¡qué no se diga de cataluña, leches!
… 8) y entre esas 30… la mía…
jejejejejejejeje…
Yo digo lo mismo que multistrada, y además añado que al año que viene estaremos encantados de recibiros a como mínimo 30 motos, ¡qué no se diga de cataluña, leches! ;)
Que marica el tio sabe Catalán!!!
“marica” i javuchi després de la KDD …um… no faré cap comentari
doncs la veritat jo espero anar l’any següent on sigui
fins a l’últim moment vaig intentar d’anar , però …