CHESTE

Bon dia TROUPE!!

qui d’aqui te pensat 'nar al gp cheste???

teniu les entrades?

8O

Jo tinc bastantes ganes d´anar-hi. No tinc entrades encara. El que mes por em fa es que normalment fa molt mal temps pel GP de Cheste…

P.D: demà o dimarts??, o ja la tens???!!

… que no et faci por home!!!..

jo no tinc entrades… .era per veure si podem quedar si fa no fa junts… el ximo em va dir que hi ha una grada ducati, que anem al nostre concesionari ducati i en demanem una entrada pel gp… que es al mateix preu…

la fierecilla me la donaran la setmana que ve… els de corver s’estan penjant i els hi costa fer fora a la meva moto…

saps que en tenen mes de 1 i de 2 i de 3??.. m’ho ha dit el meu taller… no hi qui entengui els de ducati :x

que raro no?, que et diguin primer que no n´hi ha i després que n´hi ha varies…
Si te la donen dimarts igual em passo…, si no et fa res, clar.

… jo t’aviso … passa’t si vols… .però que no la comrpo a corver directamnet… si no d’un taller…

¿quin concesionari es?

P.D: acabo de pasar per Corver i en tenen 2 en negre brillant “listas para llevar” així que els hi dones un copet a veure si espavilen!!

deus

Si teniu algo previst per Cheste compteu amb mi, si algú va a per entrades que me la agafi i ja li pago…

UKA…el taller es protoracing a prop del cine bosque… jo crec que avui ja la tindran “en mi territorio”… pero fins dema o dilluns no podre deixarli les peles i el carnet per matricularla… grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

FALDELU… cuento contigo pues… nos esperamos a ver si viene mas gente? y las pillamos a la vez? si voy … yo te pillo una, trankilo…

quan les vagis a agafar avisa que crec que vinc!!

UKA…tu vens de Corver… podies haver aprofitat!!! homeee!!

jejejejejeeje

Ok… quan vagi ja som 3!!!

desde el motoclub ducati catalunya hi anirem uns cuants a la tribuna ducati ja us hu anire informant d’entrades, lloc per dormir etc…

ok, doncs s´agraïria osito. Per cert, algun dia volia passar pel vostre bar de reunió i mirar de fer-me soci del motoclub. ¿Quins dies hi sou?.

Gràcies OSITO!!!

dijous de 20.30 24.00h
ptge llivia 70

ehyyy !! contad conmigo! k yo voy, ya direis cuando teneis pensado ir a comprarlas o kien las compra, para encargarle

Bon dia!!!
Com veig que ens estem animant… fem la llista? així ens serà més fàcil buscar lloc per dormir i ajudem al XIMO a trobar-nos lloc…
Ens apuntem els que comprem les entrades i passem nit, ok? Si algú ve amb algú que ho possi…

de moment crec que som els següents:

1.- Alix
2.- Faldelu
3.- Uka
4.- Joan620
5.- Multistrada

Yo de momento casi seguro que voy… Lo que no sé es qué día saldré.

… bueno… yo tampoc sé quan sortiré… però comptem amb tu CHOPPER!!!

:slight_smile:

Dada mi falta de experiencia en rodar en grupo con la duca, y mi gran experiencia en arrastrones (Fan de Xaus hasta pa eso), pues creo que me da un poco de respeto el viaje… Sería mi primer viaje con la duca… y ya he visto que no vais en plan custom como estoy acostumbrado.
Mi intención era ir por la N-340 en plan legal y tal.

CHOPPER… mushaho… que hablas con la ALIX… que no tienen ni idea de llevar una moto… yo no sé cómo iré (si en moto o no) y tampoco sé cuándo podré salir… así que no te preocupes… cuando llegue el momento lo hablamos… ahora es para saber cuántos :wink: