COM ESTÀ EL MONTSENY

Doncs el dissabte jo solet vaig pujar a veure com estan les carreteres del nostre estimat Montseny…
La pujada per Sta. Maria de Palautordera-Coll Formic-El Brull-Seva, està perfecte, malgrat que “els boletaraires camacus” te’ls trobaves fent maniobres en plena corba. A la cara Nord (baixant pel Brull fins a Seva) ja començaven algunes humitats i fred…molt fred!!! :?
El tram de Seva a Viladrau, com sempre molt humit i molts cotxes als marges (boletaires). 8O
Viladrau-Sta Fe, com sabeu van posar una capa en calent d’asfalt a finals de l’estiu…deixant bastant grava, bé la grava quasibé ha desaparegut però l’asfalt ha quedat arrissat i amb les unions desnivellades, cosa que fa que en plena corba la moto es mogui, trobi quatre pedretes i t’entri un cangueli que paversematao!!! No em va transmetre bones vibracions
La baixada de Sta.Fe amb la capa en calent, la mica de grava que queda, l’asfalt malt rematat i arrissat fins a mitja baixada…on a partir d’aquí no han tocat res (està bé l’asfalt) més alguna humitat…fa que pensi que a no ser que faci calor i un dia esplèndit…s’ha acabat pujar al Montseny fins la primavera…

Es clar que si tius , ara toca venir cap el sud… :smiley:

bona informacio kiko :smiley:

I aixo es tot…kiko…TV3…Valles Oriental
:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

jajajajaja

Estic negociant la meva incorporació amb el RACC i TV3 per a fer el programa del trànsit…Kiko Guasch…TV3 Llinars del Vallès.

PD: Ho faig bé no?

a mi mas convensut… :smt023

jajaja, fijo que et donen curro kiko,jajaja :smiley:

I si no pots venir a radio TV-10 , que es la tele del meu poble :smiley: