T’explico, si vens des de Barcelona: Autovia N2, Abrera-Igualada-Tàrrega-Mollerussa- i fins a la primera sortida que diu Lleida, llavors ara han posat tres-centes cinquanta rotondes, doncs a la primera o a la segona, crec, i diu Els Alamús, doncs allá.
Parlo de memòria, però el Sr. DucaToni t’indicará millor ja que aquest tros de carretera es nou i tant sols i he pasat una vegada, ell et dirà el nombre exacte de rotondes que hi ha des de la sortida fins a Lleida.
Puueeeessss… juer, es que yo siempre he ido desde Lleida, y me desubico, jejejejejeje … Buuueeeeeeno, amos a ver… Vieniendo desde Barcelona, sí … Ya próximo a Lleida y tras pasar al lado de un muñeco de chapa a la izquierda en el sentido de la marcha, verás que la AUTOVIA se divide en dos ramales, uno hacia LLEIDA-FRAGA y otro (el de la DERECHA EN EL SENTIDO DE LA MARCHA) que va a los POLÍGONOS INDUSTRIALES. Bien, tienes que tomar el de los polígonos, el de la derecha y cuando llegas a la primera ROTONDA, que hay una gasolinera un parador , etc. etc. encontrarás el desvio a ELS ALAMUS. Por esa carreterilla, un par de kilómetros y VOILA …
Doncs, aquest cap de setmana a les mateixes dates, 15-16 també hi ha una concentració a Tàrrega organitzada pel Moto Club Cavall de Ferro, també coincideix que es festa major i toquen grups de música (crec que hi ha Els Pets) dissabte a la nit de franc.
Em sembla que no podré anar ni a una ni a l’altra.
Una bona cosa seria: Dissabte-Tàrrega, Diumenge-Els Alamús, tant sols son 35 km. de distància.
Al final no vaig poder anar-hi a la tarda, sols al matí on vaig coneixer un amb una Monster S4 que era de Badalona em sembla recordar, a la tarda-vespre, vaig veure motos exposades a la plaça del Carme i entre elles una M750 de color gris, ¿no seria pas la teva?