CONCENTRATA EN ELS ALAMUS

El próximo dia 16 de mayo hay una concentracion motera en la poblacion de ELS ALAMUS.

Es la “V TROBADA D’AMICS DE LA MOTO” y consiste fundamentalmente en pasar un buen ratillo con otros moteros y hacer un rulo en plan pelotón

A las 9:30 am. hay un almuerzo a base de bocatas de butifarra, acompañada con algún refresco.

Despues una vuelta po la comarca y a eso de las 13:30 horas, reparto de trofeos y regalos.

Tengo un grato recuerdo de esta concentrata ya que en el 2002 me dieron un trofeo cuando acudí por segunda vez con mi LAVERDICA.

bones!!!

y que precio tiene¿?

haber

8O ¿PRECIO? QUIERES DECIR ¿GASTOS OCASIONADOS POR ACUDIR A LA CONCENTRATA?

:lol: ESO ES LO MEJOR DE TODO JAHlive

:wink: LO QUE GASTES EN GASOLINA Y EN RUEDAS. TODO LO DEMÁS ES GRATIS :wink:

Una pena, yo no podré asisitir, ya que andaré por Zaragoza en la comunion de mi sobrinica.

ha riesgo de parecer, ummmmhhhhhhhhhhhh…, donde esta, els alamus.
8O

T’explico, si vens des de Barcelona: Autovia N2, Abrera-Igualada-Tàrrega-Mollerussa- i fins a la primera sortida que diu Lleida, llavors ara han posat tres-centes cinquanta rotondes, doncs a la primera o a la segona, crec, i diu Els Alamús, doncs allá.
Parlo de memòria, però el Sr. DucaToni t’indicará millor ja que aquest tros de carretera es nou i tant sols i he pasat una vegada, ell et dirà el nombre exacte de rotondes que hi ha des de la sortida fins a Lleida.

Salut.

Puueeeessss… juer, es que yo siempre he ido desde Lleida, y me desubico, jejejejejeje … Buuueeeeeeno, amos a ver… Vieniendo desde Barcelona, sí … Ya próximo a Lleida y tras pasar al lado de un muñeco de chapa a la izquierda en el sentido de la marcha, verás que la AUTOVIA se divide en dos ramales, uno hacia LLEIDA-FRAGA y otro (el de la DERECHA EN EL SENTIDO DE LA MARCHA) que va a los POLÍGONOS INDUSTRIALES. Bien, tienes que tomar el de los polígonos, el de la derecha y cuando llegas a la primera ROTONDA, que hay una gasolinera un parador , etc. etc. encontrarás el desvio a ELS ALAMUS. Por esa carreterilla, un par de kilómetros y VOILA …

SI VAIS POR ALLI, QUE SUS LO PASEIS BIEN.

Doncs, aquest cap de setmana a les mateixes dates, 15-16 també hi ha una concentració a Tàrrega organitzada pel Moto Club Cavall de Ferro, també coincideix que es festa major i toquen grups de música (crec que hi ha Els Pets) dissabte a la nit de franc.

Em sembla que no podré anar ni a una ni a l’altra.

Una bona cosa seria: Dissabte-Tàrrega, Diumenge-Els Alamús, tant sols son 35 km. de distància.

Salut.

Algú va al cavall de ferro( al menys el disabte) a donar una volteta!!!

Jo segurament i seré un ratet. A fer una cerveseta a la tarda.

Salut.

Ah, Si veus una 749 entre un munt de jarleys, aquest sóc jo.

Salut.

doncs… no vaig veure cap duca…jjoer

l’s

Al final no vaig poder anar-hi a la tarda, sols al matí on vaig coneixer un amb una Monster S4 que era de Badalona em sembla recordar, a la tarda-vespre, vaig veure motos exposades a la plaça del Carme i entre elles una M750 de color gris, ¿no seria pas la teva?

Salut.

no jo nomes vaig anar per la tarde-nit de festa major

jo tinc una moster groga!!!