curset Actionteam

M’han regalat un curset de actionteam a montmelo pel 11 i 12 de setembre, algú hi anira¿?

Lo de la categoria…com se quina es la mes adequada!! jo crec que la de iniciació, mai he corregut a un circuit pero segons les explicacions tendria de anar a mitjana, vaig cada dia amb moto…no se que opineu (sobretot algu que hagi fet algun curset d’aquest…esque el vull aprofitar¿?)

Jo de tu em posaria al grup mitjà, a anar endavant o enrera sempre hi ets a temps. Ells, quan et vegin, et diran on tens que anar.

Ves amb molt de compte perquè els de Action Team tenen un odi especial envers les Ducatis, intentaran dir-te que tens una “merdamoto” i d’altres xorrades pel estil, si no pregunta-li al company ducadiz que ens va fer una crònica de la rodada Action Team que pots llegir aquí a la web.

Salut i passa-ho força bé.

Una cosa…

tinc les rodes d’origen amb 5400 km. d’aqui al curset segurament les tindre de canviar…es millor ficar unes mes tobes¿?

apart de tenir de comprarme el mono y els tacos de nylon(espero no fe servir res…per lo que realement serveix :smiley: ) tinc de fer alguna altra cosa¿?

p.d. la meva moto es la millor :stuck_out_tongue: y ningu me farà canviar d’opinió.

jejejej

Si senyor.

Posa les rodes que després puguis fer anar per la carretera.

salut.

Di que si Xavier, que tenemos la mejor moto.

El cursillo son los dias 11 y 12 de SEptiembre??? … esas fechas pueden ser interesantes para mí, por los temas del curro…

POr cuanto sale el cursillo??

no n’estic segur pero costa uns 250 -300 euros el curs…mes canvi d’oli, de rodes, revisió, mono de pell, unes protecions…

pero queden dos mesos!!!

P.d. apuntate asi aremos mas peso contra los de tontociclismo!!!

Juer, lo mas joio lo del “mono”, que me lo tendría que comprar o alquilar, jejejeje

Por cierto Xavier, ayer día 6 de julio, mas o menos a las 9 la noche, en Príncep de Viana, al costat de la Plaça Europara … Monater amarilla, (incluída la burbuja de la cúpula), aparcada en doble fila, tu con el pelo corto (jejejejeje, los calores como aprieta ¿eh?) … pasé con el coche, te saludé con la mano, y tu ni caso, jejejejejeje, :twisted:

es ke en los coches no me los suelo mirar…mola la cupula o ke¿?

no se se puede sacar…

p.d. el mono me lo compro ya por lo del circuito…ademas al fianl es necesario, o no¿?

jejejeje

Xavier, la burbuja te queda perfecta, pero, la cambiaste o sencillamente te la has pintado?

no … es un trozo de vinilo, lo que se pone en los coches!!!

se puede sacar facilmente