DANIPOD

Hoy por la tarde con “Enric” , nos pasamos por Valle Hebron para visitar a DANI . De momento no le haran una intervencion en el pie a la espera que podria evolucionar favorablemente. Por lo demas que son las luxaciones devarios dedos de la mano y pie ya lo tiene curado.
Me ha dicho que que le apunte a la desmoandorrana, pero lo he convencido que era demasiado pronto, y que se apuntara a la ruta de tarraco ::slight_smile: ::slight_smile: ::slight_smile: Todo ha quedado en una broma pero la verdad es que esta muy animado : ^-^ ^-^
Me ha dado las gracias a todos los DUCATISTAS por el interes que habeis tenido y que espera estar pronto recuperado . :wink: :wink: :wink:
-------- Esta en el edificio de trauma… 2º 'habit. nº205 telf.627032049-------

Gracias por el teléfono :wink:. yo lo tenía, pero lo metí en la lavadora, y ahora está en un tarro con arroz ::). Espero que funcione :uglystupid2:

Gracias Pere por informarnos de como esta Dani… :wink:

merci :wink: :wink: :wink:

tio…lo tuyo es pa meditarlo :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
ya diras si te funcionado :wink:

Gracies Pere per la Info :wink:

i jo sense enterar-me… que es recuperi :wink:

merci pere per la info. Ahir li va enviar un missatge l’Edu, jo no tinc el seu mòbil.

-------- Esta en el edificio de trauma… 2º 'habit. nº205 telf.627032049------- :wink:

Le has echado unas gotitas de salsa pil-pil ??? Ejque sino no te pillará cobertura. . . :smiley:

Gràcies Pere…!!!

Nois, al Dani avui el foten fora de l’hospital. El Dr. diu que no l’operen. Només cal que no posi el peu a terra. Sembla doncs que ha evolucionat bé la cosa.

Ho dic més que res per si alguna tenia idea d’anar-hi, que no vagi, eh?

Vinga, salu2 (i ànims, Dani!) :wink:

Felicitats per la teva sortida de l’hospinal Dani!!! Ara a recuper-se ràpid :wink:

:wink:

Si no cal operacio millor ¡¡¡ :wink:

Confirmo la noticia que ha donat en Sergi…he rebut un sms d’en Danipod dient-me això…que se’n va cap a casa sense cap operació!!! rextualment diu “em donen la condicional”…mira que és catxondo aquest Dani… :2funny:

Però caxondo, caxondo :2funny: :2funny: