DE QUÈ TREBALLA L'STARBREAKER????

Au…va vinga que en penseu? :uglystupid2:

Jo crec que alguna cosa relacionada amb la medicina o hosteleria, però he posat que fa veure que treballa :idiot2:

Funcionari…sols els funcionaris se agafen aferrisadament a la seva feina :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Saca las bolas en el bingo??

Kiko tu has posat funcionari ?? :wink: :smiley: :smiley:

Cocinerooooo !!!

Los findes casi siempre está ocupado y…la cara que ponía al ver la butifarra !!!

Grande Rompestrellas !!! :wink:

Desmolauretta :wink: :wink:

A estas horas de la noche? Trabajando de funcionario?.. Yo creo que más bien trabaja en unas líneas 906…
Star… a ver qué dice mi horóscopo! :uglystupid2: :smiley:

es merengue, seguro quew trabaja subiendo y vajando pieles en el puerto :smiley:

:wink:

:builder2: la noche es para dormir no para currar, me voy a la piltra que tengo sueño, mañana os cuento cual es mi curro, kiko… :police:, :knuppel2: :coolsmiley: :wink:

:-X :-X :-X :wink:

Pues yo creo que vende corbatas como el Teti

trabajo mucho, para mantener a la duca hay que doblar bien los riiñones :smiley: :coolsmiley:

ven corbates :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Provar per provar…

ES CUINER… :coolsmiley:

uy se estan abriendo post sobre el trabajo de los demas foreros, esto no es denunciable por noseque de la intimidad??? :smiley: :smiley: :smiley: :knuppel2: :smiley:

Yo he puesto cochinero :2funny:

Doncs com que mai surt, mai ve a las desmocanyes, mai va al circuit… jo no he votat perque no hi era l’opcio pero lo que jo penso es que de dilluns a divendres es funcionari de presons pel mati, per la tarda es treu uns euros venen corbates (es duro esto de vender corbatas eh Starbreaker ¡¡¡ >:(), despres als caps de setmana treballava de cuiner en un restaurant xines fins que Sanitat (encara que penso que al final els d’Inmigracio van ficar tambe el nas o va ser la Seguretat Social? ::)) l’ha precintat i aleshores ara s’esta treien un curset de taxidermista per CCC o era CEAC? ??? ??? ??? …

I encara voleu que surti en moto ¡¡¡¡ … pobre home ¡¡¡¡

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Este. . . este no da golpe, hombre :smiley: :smiley: :smiley:

http://img300.imageshack.us/img300/6808/calimerostarvs2.jpg

q mamones :tickedoff:

sigo trabajando eh? :buck2: