Au…va vinga que en penseu? :uglystupid2:
Jo crec que alguna cosa relacionada amb la medicina o hosteleria, però he posat que fa veure que treballa :idiot2:
Funcionari…sols els funcionaris se agafen aferrisadament a la seva feina
Saca las bolas en el bingo??
Kiko tu has posat funcionari ??
Cocinerooooo !!!
Los findes casi siempre está ocupado y…la cara que ponía al ver la butifarra !!!
Grande Rompestrellas !!!
Desmolauretta
A estas horas de la noche? Trabajando de funcionario?.. Yo creo que más bien trabaja en unas líneas 906…
Star… a ver qué dice mi horóscopo! :uglystupid2:
es merengue, seguro quew trabaja subiendo y vajando pieles en el puerto
:builder2: la noche es para dormir no para currar, me voy a la piltra que tengo sueño, mañana os cuento cual es mi curro, kiko… :police:, :knuppel2: :coolsmiley:
:-X :-X :-X
Pues yo creo que vende corbatas como el Teti
trabajo mucho, para mantener a la duca hay que doblar bien los riiñones :coolsmiley:
ven corbates :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Provar per provar…
ES CUINER… :coolsmiley:
uy se estan abriendo post sobre el trabajo de los demas foreros, esto no es denunciable por noseque de la intimidad???
:knuppel2:
Yo he puesto cochinero :2funny:
Doncs com que mai surt, mai ve a las desmocanyes, mai va al circuit… jo no he votat perque no hi era l’opcio pero lo que jo penso es que de dilluns a divendres es funcionari de presons pel mati, per la tarda es treu uns euros venen corbates (es duro esto de vender corbatas eh Starbreaker ¡¡¡ >:(), despres als caps de setmana treballava de cuiner en un restaurant xines fins que Sanitat (encara que penso que al final els d’Inmigracio van ficar tambe el nas o va ser la Seguretat Social? ::)) l’ha precintat i aleshores ara s’esta treien un curset de taxidermista per CCC o era CEAC? ??? ??? ??? …
I encara voleu que surti en moto ¡¡¡¡ … pobre home ¡¡¡¡
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
q mamones :tickedoff:
sigo trabajando eh? :buck2: