Desmocanyes!!!! 5/10/09 (demà)

Més que res perque quedi clar,a les 8:30 al Konïg de Vilablareix

http://img171.imageshack.us/img171/944/mapavilablareixlk3.jpg

lista:

1.- OceanEyes
2.- Juli
3.- Drno
4.- tonimonster
5.- Mithbuster
6.- Mandy
7.- A FONDU
8.- Blackgi
9.- Mondragt
10.-Retro???
11.-Dueducatisti???

Qui no pugi venir aquesta setmana sabeu que la seguent repetim :smiley:

He de portar una samarreta i… A veure que mes porto ::slight_smile: ja ho pensaré

No vinguis amb la 848 … :idiot2:
Bé, si la portes te l’ adoptem una temporadeta… >:D

Els que si que podeu anar en moto legalment, sí que podeu venir en moto… :slight_smile:

Petunets i V’sss :stuck_out_tongue:

Qui ha parlat de motos? es poden dur moltes coses :smiley:

La tinc al garatge encara sense muntar retrovisors del dia que vaig anar a Alcarràs ,perque si els tingues muntats l’agafaria :uglystupid2:

Aiai…ja pateixo… :buck2:

Per cert…fixa’t en la data de la convocatòria de dema… mes i any erroni… :o

;D ;D

Petunets i V’sss :stuck_out_tongue:

Perque vius en el passat? s’ha de mirar endavant …

???

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Vaaaaaaaaaale es el 5/11/08 ,DEMA!

Jefe!!! si ets per aqui ,ho pots arreglar? :wink:

Jo vindre amb monstrua aviam si veniu els altres també :wink: .

Sincerament, no m’atreveixo a ficar l’sccoter 125 a l’autopista fins girona … crec que la cremaria… :2funny: :2funny: :2funny:

Quina enveja que em feu !!! :tickedoff:

Passeu-ho bé !!

I amb compte els que aneu en moto, ja sabem la gran il·luminació de les ducatis … :wink:

juraria que simplement es massa previsor…05/10/09 es l’any que be no???

:smiley: >:D >:D >:D

per mi vale…

amb tanta antelacio qui diu que no?
:2funny: :2funny: :2funny:

BERNIE!!! data erronia!! on ets!!! jaja :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Vull veure a tothom en moto aquesta nit, ehh!!! :knuppel2:

Males noticies…no puc asegurar al 100% la meva assistencia aquesta nit…ma sorgit un contratemps un pel dificl d’evitar…

Aixo si ala minima m’escapu i vinc >:D

encara que agi de passar per sobre d’algu…

sorry :cry: :cry: :cry: :cry:

Confirmem la nostra assistència!

lista:

1.- OceanEyes
2.- Juli
3.- Drno
4.- tonimonster
5.- Mithbuster
6.- Mandy
7.- A FONDU
8.- Blackgi
9.- Mondragt
10.-Retro???
11.-Dueducatisti. Oscar
12.-Dueducatisti. Raquel

Nois em sap greu pro haureu de passar sense la meva asistencia, em sap greu una altra serà!!! :cry: :cry: :cry:

PRO US PORTO AL COR!!! :laugh: :laugh:

Un que ja es a casa , amb una mica d’aigua però a casa :smiley: , bé un plaer tornar a coincidir amb tots vosaltres una altra vegada , Anna’s :wink: , Montse ( Sorpresa ) , Raquel , Oscar, Raul , Mandy , Marc , Toni …
SOU COLLONUTS/DES!!! >:D
Això de las chicas son guerreras es veritat , avui ens ho han demostrat , Meritxell no saps el que t’has perdut ( a la proxima et volem veure ) .

Demà penjo fotos.

Pd. I als que faltaven us em posat falta a la pròxima no falteu , i porteu el justificant dels pares :stuck_out_tongue: .( Berni , Edu ,Mith , Albert…)

Desmocanyes!!! .M’ho vaig passar de conya ahir ,com sempre amb vosaltres.Encantat de coneixer la gent nova que com no pot ser d’altre manera siguent ducatistes ,es veuen molt bona gent :wink:.Ja tinc ganes d’estrenar la moto amb tots vosaltres en una bona sortida :smiley: :smiley: :smiley:

Aviat ,eh! ^-^

Edu el d’ahir no t’ho perdono >:D Cuida’t company que els virus a la panxa son molt dolents :wink: i has d’estar bé per la sortida del 23 ::slight_smile:

Bernie et vam trobar a faltar,pero lo primer es lo primer,no cal ni dir-ho :slight_smile:

Mith tiooo,a veure si no ens deixes tant penjats!!! :knuppel2: :wink:

Albert no fue lo mismo sin ti :smiley: Intentavem explicar a en Marc (sense exit) com tocar genoll a 20 km/h :2funny: :2funny: :2funny:

Fins la propera amics :wink:

Una pasada les desmocanyes, la compañia un 10!!! :smiley:
Gracias!!! :wink:

Per què viviu tant lluny? :sad3: :embarassed:

:2funny:

Per fi vaig poder posar cara a tots/es!!, i la companyia va ser molt agradable, amb ganes de tornar-hi!!! Espero que aquest diumenge poguem sortir!!
Salud!!!

Ahhh perracos… estaba treballant mentres vosaltres us cardavau bravunas, croquetes, birris i d’altres “lindezas”.

Avere si la propera puc.

Salut¡¡¡