Desmocanyes!!!! 5/10/09 (demà)

si una canya les canyes, pero nomes 2 amotos :2funny: julo cuan jo sertia de l’autopista en vai veure passar pel pont de girona nort. ana blakgi ets molt dolentajijijij >:D >:D

De nou, un plaer tornar a gaudir de la vostra companyia!!

Fins aviat!

Unes afotos :wink:

Per cert nomes van ser dues les que es van presentar :knuppel2: :knuppel2: , a la pròxima en vull més :wink: per mostra les reines del cotarro.


Molt contenta d’haver-vos retrobat a tots, me n’alegro d’haver vingut, tinc sort que estigueu al meu món !!! :wink: Gràcies :wink:

Ens veiem diumenge amb els aguerridos que s’atreveixin !!! :smiley:

Un plaer retrobar-vos i conèixer gent nova :wink:

Llàstima de les baixes i dels que no vau venir… :\

Raül…vas fer els deures al final o no? ::slight_smile:

Petunets i V’sss :stuck_out_tongue:

Però a les desmocanyes no aneu en moto? només hi havia dues? uissss…que en això els de Barna us guanyen… ^-^ :smiley:

I a més som guapos ,buah si es que som els reis >:D

Segur que amb una mica de tramuntana ja estarien espantats :smiley:

No se a quins deures et refereixes.Pero quant anava a l’escola no els vaig fer mai ,no crec que ara canvii la cosa ;D ;D ;D ;D aixi m’ha anat…

si si aixi t’ha anat… :tickedoff: :tickedoff: amb una 848… >:D

Home si i no , es a dir faltaven motos però tingues en compte que feia un dia gris i alguns només d’anada ens bem fer 40km per anar a les desmocanyes ( i 40km de tornada amb pluja), i algunes quasi 100 o sigui que ja veus , vosaltres ens guanyeu amb motos i nosaltres amb kilometres per anar a prendre algo amb aquesta gent tan ben parida ^-^ .

Ja m’han dit que sí… :slight_smile:

Petunets i V’sss :stuck_out_tongue:

Jo… quan la feina m’ho permet, Juli, i baixo a les desmocanyes de Barna en faig 50 Km d’anada i 50 Km de tornada… i em consta que hi ha gent que potser en fa més que jo… i d’altres que estan més aprop però tarden més, a causa del col.lapse circulatori de Barna.
Res home…que jo pensava que els/les de Girona ereu més valents/es

PD: Mode catxondeo: ON :smiley:

:idiot2: :idiot2: :smiley:

Estem tots pirats , però si que son una mica desmorajats :knuppel2:
A la proxima si no venen mes de 4 motos mels carrego :smiley:

Pd. Tambe van vindre una futurible Ducatista i una ducatista amb una escutre però aquesta no es digne de fotografiar :smiley: :smiley:

juli: k tens encontre dels escuters???

vau dir de venir amb moto…no amb kina… >:D >:D >:D >:D

per tot lo altre…b com sempre!!! collunuts!!! :wink:

i per cert jaume,li hauras de portar a en retro el permis akell de si la dona el deixa sortir!!! ^-^ ^-^

i retro si la dona et deixa…digueli k vingui!!!
deu ser una altre santa!!! com la de n drno!!!
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

i toni: dolenta?? :cry: :cry: :cry:
pero si ereu 3 contra mi!!! cabrons!!! >:D >:D >:D :2funny: :2funny: