DESMOCANYES DEL MARESME!! DIMECRES 27/10/10

Eiiii!!! >:D >:D ^-^

DIMECRES 27/10/10 DESMOCANYES DEL MARESME!! AL FRANKFURT DEL PARC CENTRAL DE MATARÓ!!! A PARTIR DE LES 20 HORES!!

VINGA VAAA!! CANVIEM UNA MICA LA RUTINA DE CADA DIA!! :smiley: :smiley: :smitten:

LLISTA:

1-
2-
3-
4-
5-
6-
7- anna
8-
9-
10-
15-
20-
22-
27-
30-
32-
51-
98+1-

L’sss

Ens veiem dimecres. :wink:

LLISTA:

1-Dr.Slump
2-
3-
4-
5-
6-
7- anna
8-
9-
10-
15-
20-
22-
27-
30-
32-
51-
98+1-

L’sss

P.D. Pels que no tenen “faisbuc” hi ha una mala notocia.
La dolenta es que en Pigri ha caigut el cap de Stmena amb la moto. Te contusions per tot el cos i lo fotut es que s’ha trencat la cadera. Está pendent d’un TAC a veure si l’operan o no.
Pigri, molts ànims i que et recuperis lo abans posible.

Ens veiem dimecres. :wink:

LLISTA:

1-Dr.Slump
2-
3-
4-
5-
6-
7- anna
8-
9-
10-
15-
20-
22-
27-
30-
32-
51-
55 - Alfisoft
98+1-

L’sss i tape’t!

Allá hi seré arribare sobre les 20:30…

allà hi serem!
pd: parlo, perque sino en francesc s’enfada.

LLISTA:

1-Dr.Slump
2-oskischumi
3-lapanterarosa
4-maresmes
5-
6-
7- anna
8-
9-
10-
15-
20-
22-
27-
30-
32-
51-
55 - Alfisoft
98+1-

Mira Miquel, bla, bla bla…bla,bla,bla…,ok.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Falta gent, falta gent, falta gent…

:wink:

P.D. Miquel, era només per moure el post. >:D

Jo aquest dimecres us faré el salt :cry: :cry: :cry:
El divendres marxo cap a Estoril ::slight_smile: i he quedat amb la colla que anem per preparar els últims detalls :wink: :wink:
Aixó sí, a vosaltres us trobaré a faltar :smitten:, po uns pinxos i una mica de morro del bar Pepet de Lliçà li donen mil voltes al Pollo Loco o la Nuclear de Mataró :smitten: :smitten:

Salut!!!

INFORMACIÓ D’ÚLTIMA HORA:

Aviam que us sembla…

En Pujol&company aniran a Caldes D’estrac (al costat d’Arenys de Mar) perquè volen projectar fotos&videos de la rodada de la Selva, saben d’un lloc on els hi deixen fer i se’ns ha proposat d’anar cap allà.

És un Bar (de nom, Bugati) relativament fàcil de trobar, està just davant de la Repsol de Caldetes, a peu de NII, a prop hi té una botiga de motos (per a més informació).

Això és per a veure que us sembla, si ens traslladem o si, pel contrari, anem igualment al Frankfurt de Mataró.

Particularment m’és una mica igual (i si així podem veure fotos doncs mira millor) però entenc que per la gent que ve de lluny pot ser un pal… així que la desició està, principalment, en aquells que veniu de més lluny.

Si demà a les 18.30hores com a màxim no s’ha pronunciat ningú o, si més no, la majoria d’assistents, ho fem igualment al Frankfurt, si?

:wink:

L’sss

si surto de currar be de temps, perque tinc jaleo et truco i hem dius on ets okis??? :wink: :wink:

Per mi cap problema

Hola, l’opció del Bugatti és bona i està a prop de Mataró.
Oscar jo a la tarda seré a Granollers, si vols podem quedar a Mataró u on sigui i anem junts
Telf 609510258

A mi hem queda una mica lluny, si puc plegar abans no dic que no pero…
A veure que diu la gent.

Tinc dos videos pero nomes surten l’ Oski i el Marc.

Vs’

Oski jo estare a la uni… Jo també plego tard i personalment prefereixo atançar-me alla mateix a mataro, pero si els que veniu de mes lluny dieu que cap a caldetes doncs cap a caldetes però digueu algo segur plis.

CANVI DE PLANS:

DESMOCANYES DEL MARESME AL BAR RACÓ DEL BUGATTI A CALDETES.

ESTÁ SITUAT A DAVANT DE LA BENZINERA REPSOL.

vS’

OoooK!

Brrrumm