aquest dijous 20 el bar tomate algo sera tancat.
S´accepten propostes ;D ;D ;D ;D
Ahhhhhhhh…
con vuestro permiso le pongo una chincheta para que la gente lo lea facil, y el viernes se la quito
Podrieu anar al bar de l’Olga i a sobre podrieu fer curvetes tan a l’anada com a la tornada i els que venen sempre de lluny ho tindrien mes a prop
olga es nineta??
si es asi a mi tambien me gusta la idea
No, Olga es Olga y Nineta es Mònica, pero seguro que ella (Nineta) se apunta :
Y si no fuera así Josedesmo?..
Tu puedes llamarme como quieras, si lo consideras oportuno …
yo no me puedo desplazar hasta allí porque me pesca lejos y termino tarde de trabajar, a ver si alguien propone algo por Barna. Podría hacerse en dos sitios y que cada uno vaya dónde le apetezca. No puedo estar sin desmocañas :tickedoff: :crazy2:
Vistas al mar, no estarian mal, no Tomitom???
yo plego a las 22:00 y como no se haga cerca d dnd se hacen siempre… chungo lo tengo y no podre ir!! y el jueves q viene seguramente serán mis últimas desmocanyes… por temas de cambio de curro y empezar a estudiar… aunque bueno en vernao como se alargan más las desmocanyes… si que podria asistir
Lo de “llámame como tú quieras”… no lo utiliza cierto colectivo??? ;D ;D ;D ;D ;D ;D :knuppel2:
Por mí donde digais e intentaré ir.
yo este jueves estoy sin duca asi que… chungo chungo.
Tendré una falta de asistencia
Santi, eso es una excusa grandeeeee…
Si se hacen en Barna, no tienes excusa posible…
La gente de Barna que proponga sitios. A mí me da lo mismo ir a un sitio que a otro.
Ehhhhhhhhhhhhhhhhh, vaaaaaaaaaaaaaaa!!! al bar de l’olga (St. celoni). Per un dia que us desplaceu no passa res, ehhh!!
Sí, sí…al “Stop & Go” de Sant Celoni!!! així sabreu que és fer 50 Km per anar a les desmocanyes i altres 50 per tornar a casa a les tantes de la nit!!!
També així considerareu una mica més als assistents a les desmocanyes que venen de fora…
Iep…!!! Sense acritud, eh?
Fora conyes!!! si algú ve al Bar de l’Olga…jo m’hi apunto!!!
Jo dijous plego a les 23h, si algú va a l’stop i encara hi es a les 23’20h vinc, que es el que trigo ma o meno en pujar
Si es a bcn, no em dona temps pq marxeu massa d’hora 8)
A quina hora començeu normalment??
I tu Goom??? Quan et desplaces a Barcelona???
I tu Goom??? Quan et desplaces a Barcelona???
[/quote]
No puuuuuuuuuc i ja saps el perquè. Encara que si ho feu a St. Celoni podré vindre una estona amb ella (la peque).
Que, no proposeu cap lloc els de barna i rodalies? ???
A mi tan m’es eh, però hi ha gent que segurament li agradaria saber