DESMOCANYES DIJOUS 20/9 TANCAT.

aquest dijous 20 el bar tomate algo sera tancat.
S´accepten propostes ;D ;D ;D ;D

Ahhhhhhhh…

con vuestro permiso le pongo una chincheta para que la gente lo lea facil, y el viernes se la quito :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Podrieu anar al bar de l’Olga i a sobre podrieu fer curvetes tan a l’anada com a la tornada i els que venen sempre de lluny ho tindrien mes a prop :smiley: :smiley:

olga es nineta??

si es asi a mi tambien me gusta la idea :slight_smile:

No, Olga es Olga y Nineta es Mònica, pero seguro que ella (Nineta) se apunta ::slight_smile:

:slight_smile:

Y si no fuera así Josedesmo?.. :wink:

Tu puedes llamarme como quieras, si lo consideras oportuno … :smiley: :smiley: :smiley:

yo no me puedo desplazar hasta allí porque me pesca lejos y termino tarde de trabajar, a ver si alguien propone algo por Barna. Podría hacerse en dos sitios y que cada uno vaya dónde le apetezca. No puedo estar sin desmocañas :tickedoff: :crazy2: :wink:

Vistas al mar, no estarian mal, no Tomitom???

yo plego a las 22:00 y como no se haga cerca d dnd se hacen siempre… chungo lo tengo y no podre ir!! y el jueves q viene seguramente serán mis últimas desmocanyes… por temas de cambio de curro y empezar a estudiar… aunque bueno en vernao como se alargan más las desmocanyes… si que podria asistir :wink:

Lo de “llámame como tú quieras”… no lo utiliza cierto colectivo??? ;D ;D ;D ;D ;D ;D :knuppel2:

Por mí donde digais e intentaré ir. :wink:

yo este jueves estoy sin duca asi que… chungo chungo.
Tendré una falta de asistencia :stuck_out_tongue:

Santi, eso es una excusa grandeeeee…

Si se hacen en Barna, no tienes excusa posible… :smiley: :smiley:

La gente de Barna que proponga sitios. A mí me da lo mismo ir a un sitio que a otro.

Ehhhhhhhhhhhhhhhhh, vaaaaaaaaaaaaaaa!!! al bar de l’olga (St. celoni). Per un dia que us desplaceu no passa res, ehhh!!

Sí, sí…al “Stop & Go” de Sant Celoni!!! així sabreu que és fer 50 Km per anar a les desmocanyes i altres 50 per tornar a casa a les tantes de la nit!!!
També així considerareu una mica més als assistents a les desmocanyes que venen de fora…
Iep…!!! Sense acritud, eh? :smiley:

Fora conyes!!! si algú ve al Bar de l’Olga…jo m’hi apunto!!!

Jo dijous plego a les 23h, si algú va a l’stop i encara hi es a les 23’20h vinc, que es el que trigo ma o meno en pujar :stuck_out_tongue:
Si es a bcn, no em dona temps pq marxeu massa d’hora 8)

A quina hora començeu normalment??

I tu Goom??? Quan et desplaces a Barcelona??? :smiley: :smiley:

I tu Goom??? Quan et desplaces a Barcelona??? :smiley: :smiley:
[/quote]
No puuuuuuuuuc i ja saps el perquè. Encara que si ho feu a St. Celoni podré vindre una estona amb ella (la peque).

Que, no proposeu cap lloc els de barna i rodalies? ???

A mi tan m’es eh, però hi ha gent que segurament li agradaria saber :smiley: :smiley: