Dubto que fer....

Yo creo que sobre todo te gusta la 999 por cuestiones esteticas porque por el tema mecanico vas mas que sobrado :smiley:
Por lo que mi consejo es que te esperes a que hayan imagenes definitivas de la nueva 1098 y que entonces decidas :wink:

Slein, según esa teoria “algunos” ducatistas de nuestro entorno deberian conducir vespinos y mobylettes. . . :smiley: :smiley: :smiley:

Quien Jordi, quien? ,dilo porfa!!! :2funny: :2funny: :2funny:

Pues yo mismo, Ton… :embarassed:

Me adelanta en las rotondas todos los nengs con los scutres… :sad3:

Pero en las rotondas me adelantan hasta a mi :smiley: :smiley: :wink:

Ja està decidit, ja no tinc dubtes.

Gràcies a tots pels vostres consells. Gràcies a Josedesmo per la trucada en el moment clau :wink:

Vale… molt be…

Pero diras el que o no?

:knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

[shadow=black,left]1098[/shadow] :smitten: :smitten:

El que no sé es si serà la “s” o no, dependen de el qu e hem donguin al concesionari per la 900sport :wink:

Enhorabona Toni ¡¡¡¡

Penso que es la opcio bona :wink: :wink:

Si lo que quieres es una moto que no te la acabes y puedas fardar, pillate una Desmocedici RR.

Jejejejej que suerte tienen algunos… en todo caso es envidia de la buena. Me alegro que puedas pillarte un maquinon de ese calibre!!!

No escuches mucho a Slanneh que el tio kita pegatinas asta con un cucciolo… pillate la makina que te guste y conduce como te guste, la cuestión es que estés comodo con tu moto y seas prudente…

Yago TARAMBANA MADIKITA !!! VACILÓN…QUE RICO VACILÓN :wink:

buena eleccion tonn,a disfrutarla con salud :wink: :wink:

Hasta 22.000€ digamos que llego, pero a 50.000€ de la Desmochifli… que vale “casi” como mi coche!!!

Lo dicho!!! gracias a todos por la opiniones. Supongo que “pronto” os la podré enseñar ;). Vamos espero tambiésn que salga en biplaza porque sino… mal empezamos :wink:

És molt difícil respondre aquesta pregunta. Depen molt de com és cadascú.

Si el que t´agrada és anar a la última i tenir sempre el més nou i modern , sens dubte espera la 1098.

Si el que busques és una SBK amb una poténcia més que de sobres per a la majoria dels mortals amb una 999 en tens prou.

Jo vaig fer el canvi com tu d´una SS a una 999. I cada dia trobo a faltar la meva SS. La 999 corre molt i ens mans d´un bon pilot ( cosa que jo no soc ) és impossible d´atrapar per una SS , pero la SS és… la MILLOR DUCATI que mai s´ha fabricat.

V´s
MIKI

Enhorabuena Toni :wink:

El sector mafioso es lo que tiene… :smiley: :smiley:

SHHHHHHH!!! Io sono il padrino :2funny: :2funny: :2funny:

http://files.amisnet.org:81/padrino.jpg

carajo con el tonn…como nos cuidamos campeon :wink: :wink:
mira y rima y todo :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Felicitats per decidirte al final… :smiley:
Nomès resta dir que la disfrutis moltissimmmmmmm.

Miki, estic del tot d’acord amb tu,acabarse una 999 es molt dificil amb una conducció que no sigui per circuit, aixi i tot es té que ser molt bo…(tampoc es el meu cas) i allavores es quan troves a faltar la SS.

Salutacions.

no… si… encara no hem vendré la 900ss ::slight_smile:

Si home sí!!!1 Ton canvia-te-la…dic l’empresa de lloguer… :2funny:
Fora de conyes…si et fa il.lusió…pos ja està decidit…ara que…encara no saps si serà biposto? això és un tema dificil…perque l’Ingrid… :coolsmiley:pensa anar molt en moto? pensa deixar d’anar amb tu en moto? uissss…que complicat…ja que…com sempre les dones manen!!! i sobretot decideixen!!! :tickedoff: