Buenas! Yo tb soy de Terrassay en breve podré decir q yo tb tengo una ducati… hehehe.
Espero sacarme el carnet A antes de q acabe octubre y me molaría hacerlo por libre… aunk estoy empezando a pensar q es imposible…
A lo q iba… Quiero una ducati monster 696 negra. El otro dia fuy a corver y la verdad q estoy empezando a pensar q a los q venden motos se la suda vender más o menos. El tio me dió el precio y punto. Y yo q iba muy ilusionado con verla (en negra no hay cojones de ver ninguna…) y ni un triste catalogo con el precio, ni un “te regalo o te descuento tal ni cual”. Vamos q el minuto de entrar al concensionario ya estaba saliendo…
La semana q viene iré a floreal a ver q tal, por poco q se lo curre más me la compro allí.
Bueno, un saludo a todos y a ver si dentro de no mucho estoy por Terrassa haciendo ruido con la ducati!
Dimecres tindré la meva M696+ vermella, nova, increïble a DucatiBCN … dijous notareu que la força ha canviat!
Salutacions des del 08223 jeje
He estat buscant durant 3 mesos el qué volia… de diferents marques i característiques, i la veritat es que alguns comercials se la sua el que venen. No entenc com es poden queixar alguns amb aquestes actituds.
Bé, passat per Ducati BCN al passeig Sant Joan i trobaràs en exposició negres, blanques i roges i algunes tapes per simular el Monster Art.
Salutacions
Merci per contestar! (en 9 dies no s’ha dignat ni una persona a dir hola)
Suposo que la compraré allá (ducati bcn), dissabte vaig anar pero estaba tancada i tot i aixó va sortir l’home de la botiga (estava dins per no sé q historia de una copa monster q farán) i em va estar atenent…
Enhorabona per la moto, jo no puc esperar més a tenir-la. Quan han trigat desde q la vas demanar?
Si dubtes entre colors, detalls, accessoris, etc. Passa’t un dia per unes desmocanyes que, segurament, podràs trobar alguna moto que t’agradi o preguntar a la gent a veure que els hi troba. Jo per exemple veig les Monster com una moto amb manillar de bicicleta…
De totes maneres, diria jo, que pots trucar als concesionaris i preguntar a veure si tenen en exposició el model que vols veure. Ho dic per no fer-te el viatge en “valde”.
(No sé si auqesta informació la diuen o no, “oju”)
Aixó es per que tens l’article determinat masculí al davant. Si tinguesis l’article determinat femení, o sigui, si el teu nick fos “lavorticista” el teu sentiment hauria estat un altre ben diferent.
Tan mateix tens un foro específic per les presentacions, però haurien d’haver sigut mes educats i saludar.
Et deixó el link de les Desmocanyes ( i no cal tenir una Ducati per ser un Ducatista).
Meholo vine tu tambè, així sereu 2 nous i sembla que no faci tanta vergonya. A mes tindràs moltes ganes d’ensenyar la moto nova.
Merci per contestar els q ho heu fet, suposo q fins q no la tingui (la ducati) el tema d’anar a les desmocanyes em fa una mica de corte, i suposo q quan la tingui també, i més amb la benvinguda que vaig tenir a la web… :o
Suposo q és culpa meva per no presentarme com es degut.
Doncs la vaig demanar dissabte, dilluns la vaig pagar i la tindré divendres (podria ser dijous però és festa a barna). Una setmaneta 8), però llarga, llarga…
Quan estigui en condicions emocionals de mirar més enllà de la meva monster em passaré per una desmocanyes…
Salutacions
Bé, ja tinc la monstrua, fa una setmaneta i no puc dir que tot hagin estat flors i violes…
Divendres la trec del concessionari i dimarts al taller: no engega, canvi de motor d’arrancada defectuós (escombretes agafades). Un parell d’horetes i a gaudir de nou…
Ara mateix una mica decebut… I a l’espera de notícies de Qualitat/dept Tècnic de Desmotron.
Hola a tots,tot i que he nascut a Terrassa,visc a Andorra,pero una mica Egarenc encara m’en sento. Tinc una Sportclassic i m’agrada que cada vegada mes gent s’apunti en aquesta gran familia ducatista.
Una abraçada molt forta per a tots.