ducatistes a girona

Jo no se de on soc…tinc mitja casa a Lleida i mitja a Girona… :o coses de La Cerdanya… ;D

Hola a tothom!!!

Be em dic Bernat, i en cara que soc xava de naixement, ja fa uns quants anys que visc a Girona.
I despres de passar per moltes motos i l’ultima una Honda Pan European que l’he disfrutat durant set anys, per fi he pogut fer el meu somni :smitten: una Ducati 900ss, que la tinc desde el Juny 06’
Ara nomes falta poder quedar amb gent per fer alguna sortideta no???.

L’sssssss

[archivo adjunto borrado por el administrador]

Benvingut Bernie ¡¡¡ :slight_smile:

Cada dia que passa m’agrada mes la SS :wink:

Si vols veure una bona colla de ducatis es escollit un bon lloc. Espero veure’t aviat. A la desmoandorrana potser ?? :smiley:

benvingut bernie, estigues atent al foro que fen sortides molt sovint.

apuntat a la pujada a andorra, son un monton!! :wink:

apunteuvos a la llista ,que aixi la emplenarem i sabrem cuants som.benvinguts paseu paseu… :wink: :wink: :wink: ;)bernie i jaume.mts

Q-llons Bernie…quina moto més maca tens!!! Benvingut!!! :wink:

Bernie t´esperem a Andorra company :wink:

Ei!
Soc en Gerard de Palafrugell, també del Baix Empordà tinc la sort de poder fer correr una 748S (matrícula maña) potser la rematriculo :wink:

benvingut gerard!! :wink:

Benvingut Gerard ¡¡¡¡ :wink:
748s… molt guapa ¡¡¡ :wink:

Hola a tots.Em dic Rafa i sóc l afortunat propietari d una 900ss del 2002.Només fa 3 dies que la tinc i …i…i…ho sento pero es uqe estic tant emocionat…que no puc continuar… :cry:Només que espero fer un munt de sortides amb vosaltres!!! :wink:

Benvingut Kempachi ¡¡¡ :wink:

Benvingut i a disfrutar… :crazy2: :crazy2:

a no, que esta plovent… :stuck_out_tongue:

Ostitu…això que puguis complir els teus somnis de tenir una Ducati…està moltbé! :wink:

Jo Viac a Valencia peró soc nascut a Barna encara que la meva familia es de Sant Miquel de Colera ALT EMPORDA. Jo vaig tots els anys uns quans cops. Alli tinc bons amics

Tinc una S2R desde fa uns tres mesos així que quan vaja cap allí amb ella a veure si quedem per fer unes curves…

Salutacions :wink:

Benvingut perdigot ¡¡¡¡ :wink:

Perdigot…benvingut…saps que per València hi ha molt ducatista???
Aprofita que ja estàs dins i mirar de contactar amb ells, a traves de la seva zona o potser també al forum general!!!
Quan vinguis per casa teva…AVISA!!! :wink:

Hola, jo sóc en Joan, visc a Girona però sóc d’Amer i la meva Ducati és una S2r negra amb línia taronja, espero poder quedar amb vosaltres i fer alguna sortideta!!!

Salut!

Benvingut deskarat ¡¡¡ :wink:

Deskarat…benvingut…le cas es que em sones…bé em sona el teu nick…i ara mateix no sé de què… ::slight_smile: