EI QUE PASSA COMPANYS SÓC NOU AKI!!! M’HE ANIMAT DESPRÉS DE COMPRARME LA MEVA Monster…
Fa tres setmanes que tinc la moto i ja estic flipant!!! Vaya bichu.
Bueno gent a veure si ens anem coneixent i fem alguna sortideta, l’altre dia fent curves a Montserrrat vaig conèixer un tiu de Cerdanyola que te una 748 (Florenci es diu) el coneixeu??? [/b]
8O
WELCOMEEEEEE!!!
Bienvenido a este nuestro forooo!!! SLAYER…!!!
y a disfrutar (aunque el tiempo no acompanye…)… de tu moto…
L’sssssssss!!!
El dia 26 fem una sortida de guais al museu de la moto de Basella, ja som uns 21.
Apunta’t.
Ahir al bar Alex, lloc de reunió de Ducateros, ejjeje es va comentar pujar a Andorra el dia 11 de setembre, a veure tendes etc…
Ja tens 2 sortides, no et queixaràs, no?
Benvingut.
pujeu a andorraaaaaa!!! 8O
el 11!!!
guay… a veure si m’hi puc apuntar… tendes…tendes… jejejjejejje
Si, aixó van dir.
A mi tb m’interessa molt el tema tendes.
Em fa falta de tot menys casc.
A pos puta mare ja m’informareu del dia i hora, jo he quedat dissabte ke ve per fer unes curves a montserrat i esmorçar a ca la iaia, el finde pesat estava petat de ducatis, totes en grups de quatre o cinc, és que som un puto clan tius!!!
Collons vale 11 de setembre es dissabte que ve!!!
Parlare amb la peña ke he quedat a veure que diuen de pujar a andorra ok? :lol:
hola noi benvingut al foro
Hola Mark a veure si ens veiem algun dia a la carretera. Jo inc una Monster 620 Dark
Alix saps pq tinc 2 missatges per llegir i no em deixa entra per veure’ls??
Estic registrat i em diu ke no!
et diu que no???
què raro…
parles dels mp???
els has de poder veure… :?
benvingut slayer, ya que tens ganes de fer sortides, apuntat en el general a la DR. T de octubre, alli si que serem peña!!!
Benvingut Slayer… doncs el diumenge passat a Montserrat les Ducati que vas veure en majoria erem d’aqui, tots ducatistas.com Com és que no ens vas dir res?
Si ke us vaig saludar, jo estaba parat a l’entrada del parquing amb la meva monster al costat d’una 748 que vaig coneixer, i quan us vam veure us vam saludar i vau parar abans de baixar
Ok!!! siiiiii ara recordo a la cruïlla d’entrada al santuari no??? era quan tornavem!!! A veure si aviat coincidim!!!
Siiiiiiiiiii vaig veure una multistrada, una ss, 2 monsters,… totes juntes
Si eramos nosotros !!! pero yo particularmente no te vi :? … taria concentrao en l carretera…jajajja en fin… nos vemos el dia 11 si te apuntas o si no el 26
siau´ss
wenas slayer!!!
saludos
et dono la benvinguda des d’una altra dark
slayer, slayer, de què em sonarà aquest nom…
hell awaits :twisted:
el sector heavy va prenent força!!! :D:D.
Benvingut i ens veiem!!!
V´s