El sabado 18/9 tambien salimos

Hola!

Aquest proper dissbate anem a fer una volteta pel montseny…, una passejada. La ruta prevista es per Sta Maria de Palautordera, enfilar el Collformic fins al Brull - Seva - Viladrau - Sta.Fe - St Celoni i cap a casa a dinar.

En principi serem joan620, xumet, cesar, multistrada, JaumeDS i un servidor. Si us fa, ja sabeu, com mes siguem mes riurem!. Ja informarem de l´hora i lloc de kdada.

a10

http://212.11.63.82/mapsgene/JVM001/a/49668d4561.gif

bueno… jo anire… :oops:

Doncs jo dec estar malalt, pq Dissabte surto amb vosaltres y…Diumenge em penso q tambe sortire.

Es greu Doctor?

El dissabte treballo, però el Diumenge si que penso sortir :twisted:

Comteu amb mi, pero us dic lo mateix que per a la sortideta del diumenge, a veure si no em donwen massa garrafon… jeje :twisted:

Veig q per aqui molta gent segueix l’exemple del Rossi:

La nit abans de la cursa anar de farra i fis a les “tantas” :wink:

Jo soc mes de la vella escola … si l’endema es va en moto, ja men vaig al llit doreta i amb unes “mancuernas” a la ma del gas…

ostres ! JAUMEDS… m’acabes de recordar q tiinc un sopar… divendres!!! UKA… t’envio un missatge i t’ho confirmo… si nomes es sopar hi anire…que ja em toca sortir amb vosaltres i q patiu una mica amb mi… jejejejejejee…

:oops:

Jo encara no me atreveixo a anar en grup, pero faré sol una ruteta similar el diumenge.

Evidentment jo no vull presionar a ningu, pero jo penso q si del que es tracta es de sortir, coneixens alguns q no ens coneixem i posar en comu la nostra malaltia…no crec q ningu s’enfadi per si s’ha d’esperar a un company.
No Dr. Relliscada?
Ara si tu particularment et sents mes segur anant sol(q per a mi semprees mes perillos q anar en grup…), ja ens veurem quan et trobis mes agust.

Per cert Alix… ja tel lligaras el Dissabte al del sopar, q a mes,fer-nos patir(com a bons DUCATISTES) ja ens agrada, jeejejejejejejj.

Quans mes siguem mes riurem

RELLISCADA tio… si jo vaig… està clar a qui haureu d’esperar… A MI!..
que jo sóc la gallina que no va anar a andorra!!! amos!!!..

JAUMEDS… no és cap ligue… per això mateix que suposo que podré venir… :wink:

El divendres tinc guardia… aixó vull dir que treballo desde las 8 del matí del divendres a las 9 del matí del dissabte. Els malalts decideixin si puc dormir o no, per aixó no em puc comprometer els dissabtes a surtir.
Si em veig bé el dissabte a la tarda surtiré… després de dormir una mica.

ahhhh!!! disculpe usté, Dr RELLISCADA…si es por esooo… pos ya m’encargo yo de “cerrar” el grupo… :wink:

ostres ! JAUMEDS... m'acabes de recordar q tiinc un sopar..... divendres!!! UKA... t'envio un missatge i t'ho confirmo... si nomes es sopar hi anire...que ja em toca sortir amb vosaltres i q patiu una mica amb mi.... jejejejejejee....

:oops:

ok

pels que siguin de BCN que us sembla quedar a les 9:00 a la plaça de “toros” Monumental a Gran Via. Havia pensat en anar pe la carretera de la costa i pujar per Argentona- Dosrius.

P.D: multistrada podem quedar en algun punt del cami. Xumet, el mateix et dic.

Doncs jo en principi també m´apunto. Jo sortiría de Barberà del Vallés, a veure on podrien quedar… :slight_smile:

Doncs jo en principi també m´apunto. Jo sortiría de Barberà del Vallés, a veure on podrien quedar... :)

ok en quant sapiguem lloc i hora excata de sortida i ruta t´ho fem saber.

Osti mamones, me estais picando con lo de ir…
Yo tb salgo el viernes, en principio hasta las tantas…
Tengo que pensarlo. Os digo algo.

UKA…per on surtireu per agafar la carretera de la costa?.. és q a mi em feu entrar a barna per tornar a sortir… podem trobar un lloc que us vaig de cami i ens ajuntem VTWIN , vosaltres i jo…

uposo que ja agafeu la carretera “pel mig” de la gran via no?.. no sé quina benzinera/lloc hi ha primer per a trobar-nos… :oops:

Jo m’aventuro, pero pel que s’ha dit al foro de Monsterclubcat, sortirem/ran per l’escalextric de Glories(a d’alt)desde la mateixa Gran via, ja directes per agafar direccio a Mataro…

Bé, pels que siguin de bcn o no i vulguin quedar ens trobem a la Plaça de braus “la monumental”, la de Gran via (no la de plaça España que es la de “las arenas”) a les 9:00. La intencio es sortir per glories-autopista fins la sortida de Montgat on agafem la carretera de la costa.

Si us va bé quedar en algun lloc en concret d´aquets ruta proposeu. Ara mateix no recordo la situacio de les benzineres de la zona… o si no us diria a tal benzinera o a tal altre :((

tranquil UKA…a les 9 a la monumental!
:wink: