Aquest proper dissbate anem a fer una volteta pel montseny…, una passejada. La ruta prevista es per Sta Maria de Palautordera, enfilar el Collformic fins al Brull - Seva - Viladrau - Sta.Fe - St Celoni i cap a casa a dinar.
En principi serem joan620, xumet, cesar, multistrada, JaumeDS i un servidor. Si us fa, ja sabeu, com mes siguem mes riurem!. Ja informarem de l´hora i lloc de kdada.
ostres ! JAUMEDS… m’acabes de recordar q tiinc un sopar… divendres!!! UKA… t’envio un missatge i t’ho confirmo… si nomes es sopar hi anire…que ja em toca sortir amb vosaltres i q patiu una mica amb mi… jejejejejejee…
Evidentment jo no vull presionar a ningu, pero jo penso q si del que es tracta es de sortir, coneixens alguns q no ens coneixem i posar en comu la nostra malaltia…no crec q ningu s’enfadi per si s’ha d’esperar a un company.
No Dr. Relliscada?
Ara si tu particularment et sents mes segur anant sol(q per a mi semprees mes perillos q anar en grup…), ja ens veurem quan et trobis mes agust.
Per cert Alix… ja tel lligaras el Dissabte al del sopar, q a mes,fer-nos patir(com a bons DUCATISTES) ja ens agrada, jeejejejejejejj.
El divendres tinc guardia… aixó vull dir que treballo desde las 8 del matí del divendres a las 9 del matí del dissabte. Els malalts decideixin si puc dormir o no, per aixó no em puc comprometer els dissabtes a surtir.
Si em veig bé el dissabte a la tarda surtiré… després de dormir una mica.
ostres ! JAUMEDS... m'acabes de recordar q tiinc un sopar..... divendres!!! UKA... t'envio un missatge i t'ho confirmo... si nomes es sopar hi anire...que ja em toca sortir amb vosaltres i q patiu una mica amb mi.... jejejejejejee....
:oops:
ok
pels que siguin de BCN que us sembla quedar a les 9:00 a la plaça de “toros” Monumental a Gran Via. Havia pensat en anar pe la carretera de la costa i pujar per Argentona- Dosrius.
P.D: multistrada podem quedar en algun punt del cami. Xumet, el mateix et dic.
UKA…per on surtireu per agafar la carretera de la costa?.. és q a mi em feu entrar a barna per tornar a sortir… podem trobar un lloc que us vaig de cami i ens ajuntem VTWIN , vosaltres i jo…
uposo que ja agafeu la carretera “pel mig” de la gran via no?.. no sé quina benzinera/lloc hi ha primer per a trobar-nos… :oops:
Jo m’aventuro, pero pel que s’ha dit al foro de Monsterclubcat, sortirem/ran per l’escalextric de Glories(a d’alt)desde la mateixa Gran via, ja directes per agafar direccio a Mataro…
Bé, pels que siguin de bcn o no i vulguin quedar ens trobem a la Plaça de braus “la monumental”, la de Gran via (no la de plaça España que es la de “las arenas”) a les 9:00. La intencio es sortir per glories-autopista fins la sortida de Montgat on agafem la carretera de la costa.
Si us va bé quedar en algun lloc en concret d´aquets ruta proposeu. Ara mateix no recordo la situacio de les benzineres de la zona… o si no us diria a tal benzinera o a tal altre :((