El sabado 18/9 tambien salimos

tranquil UKA....a les 9 a la monumental! :wink:

em sembla que no et queda molt lluny (em sembla)… i ademés el dissabte mati hi ha poc transit

no…tranquil UKA…queda aprop… allà hi seré :smiley:

Uka, un camino interesante para la ida (o para la vuelta) es Mataró - Sant Andreu de Llavaneres - Sant Vicenç de Montalt (por la BV-5031) y luego por Vallgorguina por la C-61. Muuuuuuuuchas curvas y poquísimos coches.

De cualquier modo, la ruta por Argentona - Dos Rius no la conozco, así que no puedo comparar.

Uka, un camino interesante para la ida (o para la vuelta) es Mataró - Sant Andreu de Llavaneres - Sant Vicenç de Montalt (por la BV-5031) y luego por Vallgorguina por la C-61. Muuuuuuuuchas curvas y poquísimos coches.

De cualquier modo, la ruta por Argentona - Dos Rius no la conozco, así que no puedo comparar.

pues si, ahora que lo dices tbien es muy buena opcion!, nose, el mismo sabado decidimos.

gracias. ¿vienes?

Com a bon conexeidor de la zona us diré que si veniu per la N-II fins Llavaneres, St. Vicenc-Arenys de Munt-Vallgorguina-Sant Celoni…és mes llarga que si deixeu la N-II a Vilassar i aneu cap Argentona- Dosrius-Llinars, és a dir hi ha més Km. i més corbes… encara que anireu més tram per la N-II.
Jo us recomanaria que l’anada la fessiu per Argentona Dosrius Llinars, així jo us esperaria a Llinars o bé a Dosrius (les corbes aquestes son molt bones i l’asfalt immillorable) i a la tornada si no esteu molt cansats enllaceu les corbes del Montseny baixant a Sant Celoni amb les corbes de la Ctra. de Vallgorguina-Arenys de Munt…

Dàcord amb en Multi, jo faria l’anada per Dosrius i aixi el punt de trobada amb ell es facil…Vingaa no et facis rogar i vine fins Dosrius i fem unes cuantes corves mes plegats.
Espero que l’Uka et diguii a tu directament l’hora a la que es calcula que hi serem.
Fins aviat!

Com a bon conexeidor de la zona us diré que si veniu per la N-II fins Llavaneres, St. Vicenc-Arenys de Munt-Vallgorguina-Sant Celoni....és mes llarga que si deixeu la N-II a Vilassar i aneu cap Argentona- Dosrius-Llinars, és a dir hi ha més Km. i més corbes.... encara que anireu més tram per la N-II. Jo us recomanaria que l'anada la fessiu per Argentona Dosrius Llinars, així jo us esperaria a Llinars o bé a Dosrius (les corbes aquestes son molt bones i l'asfalt immillorable) i a la tornada si no esteu molt cansats enllaceu les corbes del Montseny baixant a Sant Celoni amb les corbes de la Ctra. de Vallgorguina-Arenys de Munt.......

ok multi, et sembla si quedem a Dosrius?. Mira, nosaltres quedem a les 9:00, entre pitos y flautes sortirema les 9:15 y crec que cap a les 9:45-10:00 estarem a Dosrius, ok?

Val allà hi seré!!!

Ep familia!!!
Ultimament vaig una mica massa liat i no em queda massa estona per poder pasar a fer-vos la visiteta noctura diaria de rigor… :slight_smile:
tot i això, com que no se com acabaré Divendres nit intentaré ser-hi, si les condicions m’ho permeten i he pogut descansar una mica.
A les 9 a la monumental doncs…

gracias. ¿vienes?

Sí si, nos vemos en la monumental.

Eiiiiii!!! que m’acompanyaran dos companys de feina amb moto japos, suposo que els deixarem enrera no???

si, jo aniré amb una Japo d’aquestes.

Així doncs ens quedem al darrere… però no correu massa, eh?
… que us perdrem.

je, je, jejej :twisted: :twisted: :twisted: