Em sap molt greu

Em sap molt greu. Sé que cuán ú ana per terra talla molt el rotllo als altres. Per la meva culpa tot el grup va a anar retrasat. Tinc encara molt que aprener i molt que dominar la moto y el meu canell del gas davant de trobarme amb vosaltres otra vagada.
Moltas gracias por la vostra comprensió i la vostra paciencia.
Ens veurem a Cheste!!!

Anim, tots hem començat des de cero

tranquil CHOPPER… es el que diu en RECA… TOTS comencem de 0… que ningú neix après… així docns… calma…paciència… tot arriba… :wink:

ja veuràs quan hi vagi jo a les kdds… !!! seré jo qui posi aquest post!!! :smiley:

L’ssssssssssssss

una cosa així vaig dir després de la segona trobada de monsters… tal com em van dir, no vulguis passar els teus límits. Em consta que em van esperar més d’un cop, cosa que sempre els agraïré.
Chopper, si vols fer alguna sortideta a un ritme més tranquil, no dubtis a dir-m’ho.

Trankilo chooper, la caida se puede arreglar, seguro k en dos dias tienes tu monster a punto, lo importante es k tu estes bien, y como dicen todos cada uno tiene k tener su ritmo, ademas esa contracurva era muy xunga :?, animo!! y nos vemos pronto !!

Saludos y Forza al tub

tranquilo!, por suerte estas bien y solo tienes q lamentar desperfectos materiales. En un grupo tan grande es normal q haya gente q vaya a diferentes ritmos y es normal que se vaya esperando en los cruces. Espero q tengas la moto pronto y nos volvamos a ver.

V´s

Gracies a tots!!!
Al Agost tinc Guardies tots els caps de setmana, aixó que no podré agafar la moto fins al setembre…