Enganxines Ducatistas

Tinc 26 enganxines de Ducatistas.com pendent d´entregar algú en vol alguna???

hola moñas, no se si yo te llegue a pedir enganxinas, pero si no lo hice y te sobran me guardas unas cuantas, te las pago (cuando nos veamos) y aprovecho y te doy la que te hace falta para tu guardabarros ducati corse.

saludos

ok Manu te tenía guardadas 2

jo en vull una tarod be 2

Mark quan pasis pel Marc Motos en fas el toque jo treballo a la Citroën començaré el Dimarts a treballar.

cuant vols que te les pasi a recollir el finde estic fora

A partir de Dimarts el dia que vulguis entra i pregunta per Abel. Així es com en coneixen els mortals :lol:

ok la del teu avatar tb treballa amb tu??? :smiley: :smiley: :smiley:

Ya parlarem. Tinc que anar a pagar a Marc la setmana que ve…

ok tarod, cuando tengamos ocasion de kedar te las pago y te doy la de ducati corse, siento no haberte dicho na de las pegatas, pero unido a que estoy mal de la castaña, con el tema del piño he estao unos meses fuera de juego, creo que no pedi nada mas, pero si asi fuera me lo recuerdas y punto.

saludos y gracias

Ahir vaig coneixer en Tarod en persona (estic una mica defraudat :cry: , nos es sembla res al avatar :smiley: ), i em va dir que té 40enganxines. Si algú las vol que em digui avui al Alex.

Eeeeeeeeeeeeee que no m´has vist de guerra per la nit que llavors em semblo molt jejejeje

Tarod a mi m’agradarien un parell almenys…es possible? :stuck_out_tongue:

Ok te les guardo. Ja te les donaré al Manu´s Remember, ok?

OK o si vols podem quedar qualsevol tarda i te les paso a recollir

Frank jo el unic incovenient que tinc es que el dia que plego mes dora es a les 20:00 h. Però si et vols pasar per la feina cap incovenient. Anirem a fer un tallat.

OK mas de dir a on…direcció i tel per si les mosques, enviem un privat si vols.

Jo vull 4!!! Aniré a recollirlas cuan vagi al Marc la setmana que vé…

Te quedan todavía?
Las que cogí en Calafat sufrieron un accidente con el barniz y tal… :oops: repintaré toda la quilla… :roll:

Si Rellis tengo en casa. Cuando quieras me pegas el toque y pasas a buscarlas. Por cierto marica me parece que no me las pagaste!!!