He escrit algun missatge al general i algú em va dir que em pases per aquí.
Em vinc a presentar, soc el Xavi, de Barcelona i m’acabo de pillar una Monster.
Estic contentíssim, només ja per l’estètica i el so…
La moto em supera i em superarà com a motorista… crec que pel reste dels meus dies.
Així que anirem aprenent a poc a poc.
Me la van donar divendres i vaig fer una sortida dissabte per Collformic.
Flipant, quin canvi.
Abans tenia una GS500 i tenia que fer palanca quasi, per canviar-la de banda en les corbes…
Mes que res es per anar coneixent a la gent d’aquí i per veure quan quedeu etc…
Ja aniré mirant el foro.
Benvingut!!!
Molt ull amb aquesta moto!!! A mi em va a tirar una vegada per confiarme, pero es que sembla tan fácil…
Moltas curvetas i a disfrutarla!!!
BENVINGUT XAVIKAI!!.. enhorabona per l’adquisició… jo si tot va be… i no passa res “raro”… la tindré aquest divendres… jejejejjeee… jo mai he portat moto i la duca será la primera… GENIAL…
i el so… .sip… genial… ahir a la tarda al taller va ser el segon que vaig fer… engegar.la… el primer va ser muntar!.. jajajajajajaaa
Benvingut al foro i segur que coincidirem Xavikai. Ara esperem que tothom vagi (jo encara no he marxat) i torni de vacances perque al Septembre tornarem a fer sortides “Domingueres”. De moment aquest Dissabte que be amb la gent del Ducati motoclub catalunya fem una sortida pels Pirineus…de uns 600km!!! Si et vols apuntar només cal dir-ho.
Quina tens karles?
Així em fixaré quan vegi una Ducati per BCN.
La meva es la S4 de la fotillu.
Ara marxaré de vacances (el dissabte) pero en quan torni, aniré mirant a veure quan quedeu.
Com que veig que hi ha gent que fa poc que la té o que li donaran en breu…ja anirem al grup de lents jejejeje.