equipament que em recomaneu

Bones companys,a veure si algú de vosaltres em pot ajudar a decidir-me,em vull comprar uns pantalons nous i botes,quines em recomaneu?m agraden les dainesse de ducati,pero algú em pot dir algunes en concret¿i pantalons?algú de vosaltres té alguns de ducati?gracies, i a veure si ens veiem aviat, nkara no he anat a cap kdda amb vosaltres…

Benvingut titenmonster. Jo soc de la opinió que l’equipament per moto es una cosa molt personal. Sobretot has de mirar comoditat i seguretat. Les peçes que millor conjuguin aquestes dos premises segur que seran les ideals per a tú. :wink:

gracies monsterbass ,he vist les botes ducati aquelles q porten cordills,saps¿surten a dragser.es.saps si van bé?es k jo tampoc vull unes botes molt racing,i dels pantalons alguns en concret?m has dit q es personal pero tú per exemple quins portes?cordura o pell?gracies i disculpa per tanta pregunta

Tu pregunta que no passa res. Jo concretament porto pantalons de pell perque et protegeixen mes en cas de caiguda. En quan a botes, les que tu dius estan força be, pero a mi m’agraden mes dures i amb lliscadors. Pero com ja t’he dit, has de conjugar comoditat amb seguretat. :wink:

ok merci monsterbass,t ho agraeixo, es q no sé q comprar, havia pensat en elspantalons d pell, pero la meva jaqueta es d cordura i no sé si barrejar,saps?enquant a les botes crec q em compraré les ducati, no son molt radicals q es lo q m agrada…merci d nou, fins aviat!

Home, jo no combinaria pell i cordura. La cordura sol anar més ample, en canvi la pell va molt més apretada i crec que et donaria un aspecte una mica ridícul.

Jo ara tan sols tinc caçadora de pell, i m’estic mirant un mono d’una peça i unes bones botes.

En el tema botes, tot i que no les vulguis racing, me les agafaria de les altes. Crec que les que tu comentes són més tipu sabates normals (de forma) pero amb material de bota, no? Si pots posa alguna foto.

Ah, i passa de mirarte les coses per Reus, que la claven com volen. Acostet a Barcelona o si t’animes a Andorra que segur que trobes bons preus.

Bon any :wink:

ok, moltes gracies gerald per la informació,a reus no compraré res no,jejeje, et claven com volen, tens raó, havia pensat anar aandorra, la meva chupa i els guants son d `allà, pero he vist pantalons a bcn per 30 euros mes q a andorra, llavors no val la pena pujar, les botes q jo deia, es diuen smart i surten a dragster.es, no son molt altes,pero porten proteccions i aixó.no tenen mala pinta, no sé, per cert ets d reus?jo soc d reus, tu vas de sortides amb la gent d aqui? jo encara no he sortit amb ells…

Doncs per difícil que sembli encara no he sortit amb ells :cry: Per una cosa o per una altra mai hem coincidit en una sortida. A més ara estudio a Barcelona i estic d’examens. Suposo que per allà al febrer març ja podré tornar a agafar la moto amb tranquilitat. A veure quan fem una sortideta :wink: