Fin de Ciclo

Ha sido mas corto que el de la lavadora… :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Con cariño para todos mis amigos cules.

;D ;D :wink:

Qué cabrón, mira que hacer sangre así… :angel:

Al final habrá que darle más valor al Joan Gamper,no??

::slight_smile: ::slight_smile:

Pues yo respondo a este post con la cami del Barça, aun no me la he quitado desde que ha terminado el partido…Una autentica pena…LEVAMOS 4 PARTIDOS SIN MARCAR!!!

Un cule madrileño, que el año pasado estuvo abonado al Mandrid…Yo soy asi… :wink:

no pasa nada chavales, el año que viene ya tendreis otra oportunidad (o no) :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :coolsmiley:

Star, mira que casualidad…has resurgido en un post de condolencia al Barça !!!

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

VERGONYA … i no jo, vergonya és la que haurien de tenir els mercenaris del Barça, si fos per mi, aquest any no cobren ni un p… euro.

no es pot jugar, ni amb els sentiment ni amb les emocions de la gent, fent, no només una pèssima temporada, sinó dues de seguides. ( que ni la copa catalunya, co…)

L’any passat li van regalar la lliga al Madrid, i aquest any, que semblava que el Madrid nos la donava, va i la deixem escapar … i quant o deixen tot per la Champinyons, van i perden.

Jo, encara que cule, no m’agrada massa el futbol, però per veure un barça així, millor veure OT :o

Be, moltes felicitats als merengues :wink: :wink: :wink: :wink: i de tot cor …

FORA LAPORTA
FORA EL FUMETA
FORA TOTS ELS MERCENARIS

i encara que ens passem tres anys sense títols !!! VOLEM CANTERA

L’s

simplement: “crònica d’una mort anunciada”.
hi ha d’haber canvis, però per favor… que no entri en Pep.

Pues mira que no soy del Barça, mi corazon es celeste y ya bastante cruz tengo con eso, pero no puedo estar mas de acuerdo contigo amigo Xavi. Este “deporte” se ha convertido en una plataforma politica, una valla publicitaria y un negocio especualtivo desmedido sin precedentes. Es vergonzoso escuchar que la fumeta le han robado mucho efectivo de su casa, por que por mucho que cobre este Sr. vive de un sueldo y por lo tanto no deberia manejar dinero fuera del banco “capisci?”. Son una panda de mafiosos y cabrones, los celtistas los vivimos en primera fila cuando nos hundieron en segunda y todas nuestras “estrellas” se dierona la fuga alegando que no estaban preparados para jugar en el pozo. Vosotros teneis a Laporta preocupado por su carrera politica nacionalista (financiada por franquistas), al Ronquie que se va para no empezar a pagar impuestos (ese es todo el problema) y una panda de vagos que no curran ni dos horas al dia. En fin, simepre nos quedara SBK, Xaus y Ducati que es capaz de mantener a Melandri solo por ser italiano (aunque me joda)!!!

;D ;D ;D al que no veo es a Jordi¡¡¡¡ ande estara? ::slight_smile: :2funny: :2funny: :2funny: :coolsmiley:

va, animo culés, vereis como esto es superable, paciencia¡¡ :slight_smile:

veig que ultimament penses molt amb mi… :-* :-* :-* :-* :wink:

Joderrrrrrrr >:(

Lo que tendremos que aguantar!!! ::slight_smile: ::slight_smile:

p.d. me cago en to lo que se menea :2funny: :2funny: :2funny:

El que estan fent desde fa temps només te un calificatiu, un insult al seguidor del Barça, sortir a fer el pena com el fan mereix que el proper partit al Nou Camp no hi vagi ningú, que juguin sols.

Salut i Força Barça

Que os den a todos por el KK :stuck_out_tongue: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Felicidedes a los merengues disfrutad todo lo que podais, ahora que podeis :buck2:

no se yo, pero Guardiola como entrenador … :, nos vais a dejar la liga 32 en bandeja? ::slight_smile:

Hola Jordiiiiii :-* :-* :-* :smiley: :smiley: