muy bonitas todas esas fotos,anima el recuerdo de un buen día!!!
Xitossssssssss
PD…al final fueron 3 caidas de moto 2 Ducatis y una Japo pero todos contentos!!! ha quedado en susto y en €uros!!! :2funny: :2funny: lo que hace el vinito de la comida porque yo despues de la caida me partia de risas con los colegas!!! >:D
Moltes,moltes gràcies a totes/s… estem que no toquem ni quarts ni hores…
GRÀCIESSSSSSS…
En breu penjare alguna foto ;). Per cert, us vareu mollar els de la ZG, la cosa estava negre, negre…
Menuda envidia viendo las fotos. Yo porque no me he enterado (la próxima colgadla en el foro de salidas y concentraciones ) ya que de haberlo sabido me lo hubiera pensado (ya sabeis que los mañicos no nos cortamos a la hora de apuntarnos a un bombardeo >:D.
la movida fue impresionante,a la proxima estaremos mas atentos para que llegue la informacion a todos. i asi liarla mas gorda. (algun fallo teniamos que tener por ser la primera vez jajaja!!!)
SALUDOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS I GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: k la zona barcelona tb vam pillar aigua, oskischumi y ducamantium amb granissada inclosa per la c-17 i segur que desmo98 i drslump tb van pillar catxo
es que mira que son aclaparadors aquestos nanos de la tramontana (ZG) :2funny: (pero que majos que son tots)
i com volieu que fes bon temps si venia jo??? (referencies a magno) ;D
Pos si q pillamos agua desde tona hasta la garriga nos pusimos mojaditos mojaditos >:D >:D pero todo bien eso si tuve q repostar en la gasolinera de tona q no veas lo q l gusta comer a la pelirroja :2funny: :2funny:
Por otro lado mu wenas fotos y eso q solo es el principio sobre todo la q sale mi niña en primer plano todo pa ella ;D ;D
Pues si, Pigri, eso o se asfalta o otro año… :knuppel2: lastima porque se comiò bien, Xatigri si hace falta se hace un bingo y recolectamos pasta para arreglar la moto, sabe mal… lo importante es que no haya pasado nada fisicamente
Ahora a pensar otra concentracion para encontrarnos todos y hacer desmojaleo >:D >:D >:D jejejejejejeje…
Ahora mismo me viene una pregunta para todos vosotros… que hace que tengais tanta pasion para las Ducati?
No es una marca de aqui… Yo la excusa la tengo, soy italiano y siempre fanatico de las motos italianas… :uglystupid2:
Bueno, fotos y mas fotos y MIL GARACIASSSSSSSSSSSSSSS A TODOSSSSSSSSSSSSSSS :smitten: :smitten: :smitten:vaia recuerdo quando las veo i pienso lo la que liemos en la plaza del pueblo me dan ganas de repetir , en fin que a parte de los tres percanzes sufridos por compañeros i la lluvia que nos pillo a los que estuvimos haciendo la ultima copa. todo de p…a madre ( y es que a dia de hoy todavia ay dos cosas que no domino, que son las inclemencias del tiempo i las mujeres) ;D ;D ;D per
GGRRRAAAACCCCCIIIIIIAAAAAAASSSSSSSS A TTOOODDDDOOOOOSSSSSS!!! :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Vaja amb els tres Magnifics!!! Pigri Jordi & Harri mare meva quina festa, quina organització!!!
N’hem d’apendre moooolt d’aquests tres, simplement ha estat com viure el manual de com fer la sortida perfecta .
Llàstima dels incidents petits,però que al final tot ha acabat bé.
Em va fer molta ilusió veure que la colla cada dia es mes i mes gran, molta gent no la coneixia, i això vol dir dues coses
1 que cada cop som mes i la gent s’anima a venir a tots els saraos
2 Que haig d’anar mes amb moto perque qualsevol dia d’aquests el que semblarà que va per primer cop a una sortida seré jo ;D ;D ;D ;D ;D.
En quant a la pluja, per que us feu una idea, el trajecte al matí el varem fer en 1 hora (Tona-Girona) a la tornada en 3 hores, parades a benzinera Esclat, parada a Calldetenes i parada a Coll de Revell a fer cafè amb llet calentó, que queia una xufla del carajo :buck2: :buck2:
Res mes que dir-vos GRACIES, GRACIES, GRACIES, GRACIES :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
PD: Al noi de la 900SS o 1000DS que va caure al arribar a la plaça de Tona, que t’esperem a les properes sortides, ens hagues agradat que t’haguessis pogut quedar una estona amb nosaltres
Pigri! l’has cagat, tio! , ara no pararem de tocar-te el pebrots fins que sabem que hi ha una segona edició… :smitten:
en serio, moltes gràcies a en Pigri, en Harry i companyia per haver organitzat aquest meollo, la companyia ha estat de puta mare…
Por lo que veo os lo pasasteis genial espero poder asistir a la proxima, una pena no haber podido ir :\ con las ganas que tenia. Los que se cayeron ojala no sea nada.
Hola a tothom!!!
Soc la Miriam, la xinxeta d’en Javi a la ducatona!!!
Escric per dir-vos que m’ho vaig passar teta a la trobada. Agrair a la organització i també a les nenes gironines que hem van convidar a venir ( unes pu____ cracks!!!) Hem vaig sentir molt ben acollida i friso perquè arribi la propera …… espero que hem portin es clar!!!
p.d.: si hi ha algun voluntari solter per portar-me s’agraeix… aviso que m’arrapo massa! ^-^
Una abraçada forrrrrrrta a tots i totes……I que visca Lorenzo! >:D