He provat la 1098

Doncs això, que ahir en Jose hem va deixar provar la seva 1098 pels revolts d’Arenys de Munt a Mataró.

Primer quan m’hi vaig pujar vaig pensar, ui, ui, no faré ni 1/2km que ja m’hi voldré baixar, però que va!!

A veure, tenint en compte que jo no en se massa i que vaig anar ben poquet a poquet, no ta gens malament, eh!! Es molt suau i costa menys de portar del que em pensava, la posició es molt xula i frenar, frena molt be :wink:

Els únics inconvenients que li veig son, el preu, l’escalfo que dona a les cames i el mal que em feia la ma dreta, ah sí, i que l’embragatge en sec encara no el domino. :stuck_out_tongue:

p.d. Jo vull els frens de la 1098 :smiley:

Apa, ja ta :smiley:

aixo es confianza i lo demes son tonterias :slight_smile: :slight_smile:
no es deixa una 1098 a qualsevol :wink:

cuantas paradas no por tu culpa? :2funny: :wink:

2 ó 3 no por mi culpa, si por el embrague ::slight_smile:

Ei! que tb me la deixará per autopista eh!

Kiko, necessito informació exacte d’on estan tooooots els radars :angel:

da igual donde estan…las foto llegan a otro, el dueño… :smiley: :smiley: :smiley:

dejame tu s2r que te enseño donde estan ;D

p.d: si se para por el embrague, es tu culpa, el embrague quien lo aciona? TU !!!

Ja ja i Ja

P.d. De ahí que pusiera lo de que todavía no domino el embrague en seco y luego los ::slight_smile:

:smiley: :smiley:

dejate de escusas…a entrenar y de paso obliga tu amigo :wink: a meterse en alcarras que ya esta bien con las escusas que se monta ;D

Qué pasada! Me alegro por la experiencia ARI,

y viva el embrague en seco! :smiley:

Ojo, que para ser un embrague en seco, es muy blandito comparado con el de la S4R. Lo que pasa que supongo que no llegaba a apretarlo hasta el fondo :buck2:, como el mio es como de juguete >:D

ARI, Felicitats…!!! :slight_smile:

La primera dona de la zona catalana a sobre una 1098 i no precisament en parat… :wink:

No creus que després d’aixó la s2r ja et queda petitona? :buck2:

La verdad es que fue muy bien, muy suave y decidida. :wink:
Ahora tiene que probar en autopista, pánico le tengo con lo que le encanta enroscar a la muchacha :idiot2: , y toca foto.

Saludetes.

P.D. POR DIOS!!! Después de ir en la 1098 volver a coger la S2R me pareció muy extraño. Manillar muy alto, poca aceleración, no frena una mi**** :o
Lo que pasa cuando te acostumbras a un modelo.

Ves, lo que pasa por comprarte una 1098?

::slight_smile: ::slight_smile: ::slight_smile: ::slight_smile:

JODERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR YO QUIERO UNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Donde decís que hay que ir para que te dejen coger la 1098??? :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Yo tambien quierooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Quina enveja em fas Ari!!! (peró sana, eh!) :smiley:

(Encara qué he de dir que, si jo hagués tingut l’oportunitat, no se si hauria tingut prou nassos.)

Si senyora! Amb un parell!!
Genial per tú!!!

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Doncs resulta que ahir vaig dur la monster a revisió i com que encara no estava quan l’he anat a recollir… ara porto la 695. ;D ;D

jajajaaj, he passat de provar la gama mes alta de Ducati a el dia seguent la mes baixa i realment es baixeta eh, que arribo amb les dues cames flexionades al terra ^-^

Lourdes, jo tb hem pensava que no tindria nassos, pero es veu que si :stuck_out_tongue:

Uy Jose lo que has hecho, te veo viniendo a las desmocañas con la monstrua :idiot2:

V,ssssssss

Que suerte tienes Ari :stuck_out_tongue: Aprobrcha tu que puedes :wink:

Si es lo que te falta :o para ir mas despacio :smiley: