Heu arribat tots bé?

Hola gent!

doncs això, si esteu tots a caseta sans i estalvis… com que al final ens hem fraccionat en varis subgrups, en multi q ha tornat enrere, JaumeDS & company pel collformic i jo amb en joan620 per la C17…
Despres de trobarte amb un accident sempre et queda una mica de mal cos. Per sort el noi estava bé.
Jo en arribar a Barna, amb en joan620 per meridiana i serpentejant entre cotxes he acabat pel terra…, en un semafor en joan ha parat amb l´ambar i me l´he menjat literalment, li he donat un cop pel darrera i he anat pel terra. No ha sigut res, una rascadeta al colze i genoll… i a la maneta del fre, contrapes, protector de l´escapament i una picada a la laca del diposit de la pinya dreta.

siau

Joder Uka, si que em sap greu…

Es una llastima, pq veient el poder de convocatoria que has tingut :wink:
mereixies acabarla millor :?

Be, espero que no et coguin molt les rascades(pantalo de cordura almenys… ja!) i que no sigui molt fastidios el fet en si.

Nosaltres per Collformic…be, molt be…jejejejejeejej.

Gracies per “liar” la sortida.

FINS AVIAT!

L’important és que tothom estigui OK!.

Salutacions :wink:

Ostras Uka!!! quina mala sort no??? bé espero que no sigui res…
Per certm’han dit que erem uns 25, encara que poques ducati per ser els organitzadors… però això d’anar amb les samarretes i polos de ductaistas.com mola mogollon, jajajajajaja.
Uka noi !!! comprat pantalons de cordura!!! fes el favor xaval que et necessitem sencer!!!
Jaume m’alegro que l’hagiu passat bé!!! nosaltres a les 14:00 h. em començat a treballar… joerrrr!!! no vegis quin pal i a sobra sense acabar la ruta… per culpa de l’accident que hem trobat i clar!!! et lies a ajudar i passa l’estona que no vegis, ja que, he trucat jo mateix a l’ambulància i aquests m’han demanant el meu num de telf per a ser el contacte… al final una noia amiga de l’accidentat ha trucat al 061 i s’ha fet càrrec.
Per cert a les 13:30 l’ambulància pujava cap a l’accident però estava a uns 30 KM. encara…no se a quina hora haurà arribat!!! sort que el ferit no era greu que si no!!!

ostres UKA… .ho sento molt…!!!..

veig que us ho heu passat be…eh??.. enhorabona per ser tan bon organitzador UKA! :wink:

El terra de Meridiana rellisca molt… i la Monster frena massa bé…
Pero si tot va quedar en un susto, está bé.