Després de presentar-me al fòrum general, aprofito el meu primer missatge aquí per saludar tota la zona catalana. Tinc una Monster limitada amb 400 km, i diumenge vaig fer el coll de les Estenalles, no està malament per començar… em va sorprendre la seva facilitat per passar les corbes, i jo que pensava que la Runner era àgil!!
A veure si coincidim algun dia…
Salutacions.
benvingut.
Benvingut
Benvingut des del “Far West”.
Salut.
Benvingut al foro
si tornes pasar per el coll de estenalles ves a rocafort a menjar els millors cigrons de mon
Benvingut de nou.
perdoneu la meva ignorancia peró ara mateix no tinc situat el “COLL DE LES ESTENALLES”, on cau?
El dia 11 de juliol hi ha una trobada a Girona, esperem veuret. Mira aquest enllaç http://www.monsterclubcat.es.mw/
V´s
Benvingut de part de un altre novato.
El Coll d Estenalles es la carretera de Matadepera a Talamanca, al Parc Natural de Sant llorenç. En 15Km no hi ha més de 50m de rectes amb molt bona carretera y poc tránsit.
Benvingut krles!!
Salut!
BENVINGUT I FELICITATS PER LA MONSTER!
BONA ELECCIÓ DE CARRETERA, A MI TAMBÉ M´AGRADA MOLT!
Benvingut altra vegada, i com diu l’Uka, t’apuntes a la trobada del dia 11 de Juliol?. La web encara està a mitjes, però t’asseguro que la trobada està molt currada. Pot ser una bona excusa per conèixer més Monstres i quedar per properes sortidetes. monsterclubcat.es.mw.
Fins aviat!!!
benvingut!!!
L’sssssssssssssss
bienvenido karles!!!
sludos
t'apuntes a la trobada del dia 11 de Juliol?. La web encara està a mitjes, però t'asseguro que la trobada està molt currada. Pot ser una bona excusa per conèixer més Monstres i quedar per properes sortidetes. monsterclubcat.es.mw. Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M’agradaria anar-hi, però encara he d’acostumar-me una mica més a la moto. Pensa que durant quinze anys només he portat automàtiques, i estic fent un curset intensiu aquest dies quan arribo de treballar. Si veieu un grenyut de 1,90 m amb una monster dark i vestit tot de negre, voltant perl carrers de Barcelona, sóc jo!!
PD a properes trobades sí que m’apuntaré, sens dubte.
Salutacions
Bé, edito aquest missatge perquè acabo de pasar-te un mail, Xavi750. A veure si estic a temps d’apuntar-me a la trobada… ja m’estic acostumant al canvi de marxes,