Hola a tothom...

Després de presentar-me al fòrum general, aprofito el meu primer missatge aquí per saludar tota la zona catalana. Tinc una Monster limitada amb 400 km, i diumenge vaig fer el coll de les Estenalles, no està malament per començar… em va sorprendre la seva facilitat per passar les corbes, i jo que pensava que la Runner era àgil!!
A veure si coincidim algun dia…
Salutacions.

benvingut.

Benvingut

Benvingut des del “Far West”.

Salut.

Benvingut al foro
si tornes pasar per el coll de estenalles ves a rocafort a menjar els millors cigrons de mon :smiley: :smiley:

Benvingut de nou.
perdoneu la meva ignorancia peró ara mateix no tinc situat el “COLL DE LES ESTENALLES”, on cau?

El dia 11 de juliol hi ha una trobada a Girona, esperem veuret. Mira aquest enllaç http://www.monsterclubcat.es.mw/

V´s

Benvingut de part de un altre novato.
El Coll d Estenalles es la carretera de Matadepera a Talamanca, al Parc Natural de Sant llorenç. En 15Km no hi ha més de 50m de rectes amb molt bona carretera y poc tránsit.

Benvingut krles!!

Salut!

BENVINGUT I FELICITATS PER LA MONSTER!
BONA ELECCIÓ DE CARRETERA, A MI TAMBÉ M´AGRADA MOLT!

Benvingut altra vegada, i com diu l’Uka, t’apuntes a la trobada del dia 11 de Juliol?. La web encara està a mitjes, però t’asseguro que la trobada està molt currada. Pot ser una bona excusa per conèixer més Monstres i quedar per properes sortidetes. monsterclubcat.es.mw.
Fins aviat!!!

benvingut!!!

L’sssssssssssssss

bienvenido karles!!!
sludos

t'apuntes a la trobada del dia 11 de Juliol?. La web encara està a mitjes, però t'asseguro que la trobada està molt currada. Pot ser una bona excusa per conèixer més Monstres i quedar per properes sortidetes. monsterclubcat.es.mw. Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M’agradaria anar-hi, però encara he d’acostumar-me una mica més a la moto. Pensa que durant quinze anys només he portat automàtiques, i estic fent un curset intensiu aquest dies quan arribo de treballar. Si veieu un grenyut de 1,90 m amb una monster dark i vestit tot de negre, voltant perl carrers de Barcelona, sóc jo!!

PD a properes trobades sí que m’apuntaré, sens dubte.

Salutacions

Bé, edito aquest missatge perquè acabo de pasar-te un mail, Xavi750. A veure si estic a temps d’apuntar-me a la trobada… ja m’estic acostumant al canvi de marxes, :smiley: