Em presentaré: Em dic Marc i com molts de vosaltres també soc Empordanès, concretament de Verges. També com quasi tots tinc la malaltia de la motos italianes a la sang :idiot2: …i com diu el dixu…"Si no pots anar contra ells, UNEIX-T’HI!!! " jejejejejej…
Em fa molta il•lusió poder-me presentar a tots vosaltres, ja que des de que vaig descobrir Ducatistes.com i + concretament la ZG, sempre m’ha fet gracia saber de vosaltres. Per tan ja era hora de registrar-me i de presentar-me.
Molta culpa la te la meva afició per les motos de Borgo Panigale , molta altre culpa la te el BON ROTLLO (amb majúscules) que es pot veure per aquí, concretament per la ZG, i molta culpa, la té també el Sr. Dueducatisti que és el que sempre m’ha insistit per fer aquest pas. Oscar, aquí estic!!
Més endavant espero poder-vos presentar les mes dos joies :smitten: . De moment us adjunto una foto de la Joia italiana i mes endavant i ja en persona us presentaré en persona la meva Joia Catalana.
Be no em vull enrotllar mes, només dir-vos que espero veure’ns aviat, i poder tenir el Gustassu de disfrutar amb vosaltres del que per molts es una afició i per nosaltres és un Sentiment!!
Mira perque vegis , que no et vull mal , si t’agraden les italianes tinc una Monster molt maca que et queda de fabula , i et fare el favor de quedarme amb aquest ferro que tens .
Tens la meva moto , grgrgrg , no pots esser , serà la meva proxima adquissicio quant hagi venut la Monster , ets un priviligiat per portar una obra d’art com aquesta, felicitats!!!
Pd. NO TINC ENVEJA , NO TINC ENVEJA, NO TINC ENVEJA
Ara si que has begut oli amic, ja veuras… Jo ja he tingut el gran plaer de coneixer les teves dues joies, però espero que molt aviat, les presentis en societat tot fent un rulet per aquestes magnífiques carreteres que tenim.
Fa molts dies que no ens veiem, ja en tinc ganes. Una abraçada xaiu i molts records!!!
És un gustàs donar la benviguda a tanta bellesa… :laugh:
Vaaaa…a tu també Xiuet!!! Ara falta que t’apuntis a alguna sortideta i aleshores descubriràs el plaer d’anar en moto acompanyat per gent increïble…ja ho veuràs!!! ^-^
Veig que amb el Sr. Juli haure de anar amb peus de plom… No sigui que algun dia em deixi les claus posades a la 998 i em trobi un paperet a terra, donant-me les gracies…jejejejeeje, : , no es desconfiança!! és sentit comú…jo faria el mateix!!!
Juli!.. m’agradarà poder coneixre’t i fer-nos unes pajilles mentals ^-^ parlant de la serie 916, 996 i 998…
Ahh!!! =S Quan pugui saludar-te, sisplau, deixa el bat de beisbol a casa, OK!!
Gracies a tots, espero i desitju veurens aviat!!!
Oskar, una abraçada campelon!!!
No tranquil , el bat segur que es queda a casa , ja que no i cap a la Monster , quant surto de vitage acostumo a portar somnifers i el paperet , si et donare el numero de carrer on pots passar a buscar la teva monster groga , o et pensaves que no et donaria res a canvi :2funny: .
Hola Bernie, gracies per la benvinguda . Com que soc novatillu( desmo.espermatozoide…jejejeje), a l’ho d’ahir, et deus referir a les famoses Desmocanyes…doncs, és una de les coses on m’agradaria acompanyar-vos, tot i que ho tinc dificil per asistir-hi amb regularitat. Tot i així espero veurens aviat, sinó es en una desmocanyes que sigui en alguna desmo - activitat