Com us vaig dir la cosa va de debó. El dia 11 de Juliol ja ha d’estar reservat per a la ocasió. Estem creant una web (dicreteta però funcional) que explica més detalls de la trobada i des d’on us podeu inscriure.
Ja la podeu visitar:
Hola ROMUAL, si llegeixes això sàpigues que tinc dificultats per enviar-te el correu electrònic. Si vols escriu-me tu a mi, per aquí trobaràs el meu correu. Fins aviat.
hola xavi!. Ja saps, compta amb mi. A veure si m´envies un mail i em dius d´on surt la gent de Bcn al final (Fabra i Puig) o bé et vinc a trobar a Mataró.
Hola “pàjaru”, ja falta poquet, eh? Ja et faré una tucada més endevant però comtu amb tu com a ORGANITZADOR dels que sortiu de Can Fanga. Per mail et passaré una llista de la gent que sortiu de Fabra i Puig perquè passis llista (uns 9). Si sortiu a les 9:00 i agafeu l’AP7, tal i com està previst, a les 9:30 arribeu a l’àrea de servei del MONTSENY. Allí ens recolliríeu a 4 Monsters i arribaríem plegats a Girona, et sembla bé? Calculo que serem als volts de 25 motos, la majoria Monsters, bé no?
Fins aviat!!
PD: Vull veure la moto més neta que mai:
Doncs a mi em sembla que ja en som unes 30, la majoria Monsters, i l’Scoopy d’on surt? Em prens el pèl oi? Bé, si porta un motpr de Ducati no hi ha problema.
Fins diumenge!
PD: Vull veure les motos més netes que mai!!!
La Scoopy no viene al meeting!! Ya tengo mi Monster. Joder, que maquina. Os digo que, despues una Africa Twin (y una Scoopy), la Monster 1000 es una maquina. Tengo que acostumbrarme un poco. He hecho la Arrabassada ayer con 40km/h. Menos que con la Scoopy. No sé si era por los pneumaticos nuevos, por el caracter de la Monster o por miedo pero creo que tengo que hacer unas practicas esta noche, mañana y sabado para prepararme para la parte “curvas y mas curvas” de domingo…