Aneu resrevant el dia 11 de Juliol per una altra trobadeta. Aquesta vegada serà per La Garrotxa. Esmorzar, volteta i dinar. Ah! podeu venir amb Monster o sense que està obert per a tots als amics motards (es clar, que una Ducati és una Ducati…).
MES INFORMACIÓ D’AQUI A UNS DIES. Salutacions i fins aviat!!!
Ostias noi sento molt no poder anar pero estare a Brasil tal y com et vaig comentar, no tornare fins el 20 de Juliol.Es una putada pero no es pot tenir tot en aquesta vida.
Te de dir que un 10 tio lo de la web no me l´esperava y lo de la trbada molt ben organitzada, de veritat que en sap un greu.
Bueno tu quan torni de vacances ja contactare amb tu fem una sortideta y esmoçant ja m´explicaras com a anat tot.
Donar records al Oriol,Barbas,Txus, Nestor y tota la resta que segur que em deixo alguns.
Hola Xavi, perdona pel retard de la resposta pero es que quan vaig llegir el missatge teu tenia a la meva dona arradere esperant a que parés el PC per marxar el cap de setmana. Em sembla molt bé la trobada i segurament farem pinya desde aquí per pujar un quants plegats, oi???
Perdona que et contesti tant tard, però es que el post de Ducatistas.com ja el tenia oblidat per antic. Has vist la web que estem fent? www.monsterclubcat.es.mw. Mirate-la i en treuràs tota la informació que cal. El MARK vé, i em sembla que també és de Sabadell. Si veni fins a Barna, hi trobareu una bona colla. Si us animeu, digue’m alguna cosa abans del dijous (hem de guardar taula). Sern uns 25 o 30, no està malament oi?
Espero notícies,
Xavi750