II trobada de monsters: Gràcies a tothom

Doncs avui he anat a la reunió de Monsters, i des d’aquí vull donar les gràcies a tothom que hi era allà. No diré noms perquè oblidaria algun, i no seria just.
Sobre tot gràcies per la vostra paciència en esperar-me i a veure si em poso les piles i aprenc a anar a millor ritme ( no era qüestió de fotre-mela a la primera sortida :smiley: )

Fins aviat!!

PD. I a veure si algú es capaç de guanyar el Schumacher d’una vegada!!! :smiley: :smiley:

opino lo mismo karles a sido fantastica!!! , lastima k el tiempo no ha acabado de acompañar, pero aun asi…espero k se repita pronto otra salida :stuck_out_tongue:

sldos y gasssssssssssssssss

la sortideta a estat molt be bona companyia bones carrateres moltes curves i bon dinar que mes es pot demanar???
per cert el restaurant Mister bike molt be i la carretera per arribari millor

PD: un 10 a la organitzacio

un compañero, ducatista ( xumet ) ha colgado unas fotos de la salida en una URL os la dejo aki para k le hecheis un vistazo…son dignas de ver !!!
http://www.lario.org/monstres/

P.D. opino como mark, la organizacion un 10

sldos y gasssssssssss

Bueno, ahi va una pequeña cronica de lo que fué la 2ª reunión de Monsters.

Una autentica lástima el dia de perros que hizo ayer domingo…, eso hizo que algunos de los que estaban inscritos en la kdda se rajaran. A pesar de todo hubo una muy buena afluencia y nos acabamos reuniendo una treintena de motos, mayoritariamente mOnsters, una 748S y alguna que otra japo que no queria perderse tal jornada. Si hubiese hecho solete hubiesemos rondado el medio centenar (!!!). Bien, los que ibamos de Barcelona quedamos en la estación de St. Andreu, en Fabra i Puig, a las 9 de la mañana. Despues de presentaciones i demás i tras esperar unos minutos por si los rezagados tomamos dirección al area de servicio del Montseny, en la Ap7 donde nos reuniamos con Xavi750, impulsor del evento y otros tantos monsteristas. De aquí rumbo a Girona, lugar de encuentro de todo el grupo donde nos esperaba Jordi (tbien organizador y liante del encuentro :smiley: ). La nota negativa de la jornada fue la averia de Luciano (Lucianross) quien tuvo que parar en la cuneta de la AP7 en varias ocasiones ya que se le ahogaba la moto al abrir gas hasta que dijo basta y tuvo que darse la vuelta y para casa otra vez. Espero que solventes esos problemas estes a punto para la proxima reunión!. En Girona, inscripciones, desayuno y entrega de la oja de ruta y un CD “conmemorativo” del encuentro 8) . Tras saludarnos, comer algo y charlar un rato con la gente tomamos rumbo al restaurante Mr. Bikers, en Vallfogona de Ripollés. La ruta, con salida desde Girona era altamente revirada, muy acertada y muy bonita, de unos 70 Km´s, pasando por Llorà, St Esteve de Llémena, Les Planes D´Hostoles, Olot y desde aquí hacia Vallfogona de Ripollés (un puerto de montaña precioso, con buen asfalto e ideal para una mOnster, personalmente lo disfruté muchísimo). En el restaurante comilona y sorteo de premios, entre los que se destaca un portamatrículas de Puig muy majo (q le tocó a servidor 8) 8) y que cuando acabe con esto me bajo a ponerselo :smiley: ).
Destacar el buen ambiente con los asistentes, la buena afluencia a pesar del tiempo y sobretodo a los impulsores y organizadores de la kdda, especialmente a Xavi750 y Jordi (Barbas) que no me queda mas que decirles; felicitats, ho heu fet molt bé i a veure quan la torneu a liar!!!.

P.D: Jordi, saluda a les Hosteses de part meva que tbé s´ho van currar molt!!
weno, ya colgaré alguna foto que me llegue a las manos.

Saludos y hasta la proxima

L´s

Impresionant 8O la cuantitat de monstres que us vàreu reunir… em teniu ple d’enveja… A veure si per a la pròxima tinc la meva nena bona i m’hi apunto. :smiley:

Felicitats nois!!! sembla que ha estat un exit aquesta trobada de Monster… a veure si la propera us ouc acompanyar i gaudir d’una jornada ducatera a tope!!!
Per cert cap de vosaltres, estimats mosteristes, podeu venir a Madrid??? de moment només som en Tarod, Uka, Reca i jo, va nois un esforç i envairem la cibeles!!! juas,juas!!!

Em cau la llagrimeta, em sento molt afalagat de debò. Després de tanta feina i de tantes negociacions amb la meva dona, ara m’adono que ha valgut la pena i que ho tornaria a fer. Realment no hauria estat un èxit si no hagués estat amb la vostra col.laboració. Gràcies. Podeu estar segurs que ho tornarem a repetir i els que la pluja els va espantar (i la veritat és que la cosa pintava fatal) i s’ho van perdre, a la propera Reunió estic segur que no s’ho perdran. Ja tenim idees, no us penseu que ens adormirem ara que hem fet el que més costava.
Aprofito per donar les gràcies al meu cunyat que ja ha penjat les fotos a la web (www.monsterclubcat.es.mw) i que s’ha compromès a millorar-la i a instal.lari el fòrum.
Per cert, algú s’anima a esmorzar al Motseny el diumenge 25? Proposo una sortideta extraoficial de matí.
Fins la propera!!!
PD: tinc més fotos, ja us les passaré per correu.

Hola me alegra que la reunión allá sido exitosa, lamento profundamente haber tenido que pegar la vuelta para Barcelona por problemas técnicos en mi Monster, desde ya muchas gracias para Xavi, el chico de la campera marrón y el de la monster que encontre en la gasolinera de la A7 (sepan disculparme no recordar sus respectivos nombres).Hasta la próxima si dios quiere.

Lladres…que ve os ho vau pasar, eh¿?

espero ser-hi a la proxima!!

http://es.geocities.com/monsterclubcat/normal/126_2632.jpg

Dar las gracias a los organizadores por conseguir ésto, reunir a 29 moteros (+ acompañantes) con el día que hacía.

A ver si nos vemos más a menudo en las saliditas que se organizan por aqui, en la zona catalana de ducatistas.com.

Heu vist la web actualitzada? Tenim fòrum i tot.
monsterclubcat.es.mw