INCREIBLE OFERTA DE NEUMATICS

Avui he anat a preguntar preus per canviarme el neumatic de darrera de la meva st3, que porto uns pilot sport, i tenen una oferta a Neumatics Sabadell de 212,90 € la parella amb el muntatge i equilibrat inclosos. He alucinat doncs el de darrara anteriorment costaba uns 200 € i el de davant uns 160 €. O sigui que ara casi et regalen el de davant. Sabeu que he fet, he carregat el de davant al maleter del cotxe i cap a casa, i aquesta tarda portaré la moto perque en canviin el de darrera. Es increible això dels preus…

la oferta es buena, donde cae esa tienda?porque zona de Sabadell?

Entran a Sabadell per l’autopista C-58, sortida Sabadell centre. Quan arribis al primer semaforo a la dreta. i despres la primera a l’esquerra, fa cantonada. Es molt facil. Es un taller molt gran, no te perdua. Lo que no ser quan durarà l’oferta. Suposo que fins que acabin les 30 parelles que em van dir que havian comprat per fer aquest preu. Sort!

L’adreça exacta es Ctra. de Molins de Rei cantonada C/Boccaccio. :coolsmiley:

ok, gracias :wink:

Merci, Joan. Prenc nota ¡¡¡ :wink:

Això vol dir que em mereixo un karma? :laugh:

Si home, si… i tant que si ¡¡¡¡ :wink:

Apa… ja el tens¡¡¡¡¡ :wink:

Si es que, amb aixo, del Karmas… som com crius…

:juggle: :juggle2: :juggle: :juggle2: :2funny: :2funny: :2funny:

Yo ya los he comprado…
por cierto que gracia…de no conocerte a verte dos veces en menos de 12 horas ;D ;D

i ademes davant de la porta del meu currelo. te nassos el tema.

bueno, buscando buscando recorde que alguien en el foro habia puesto una oferta de neumaticos hacia tiempo, he llamado a este taller para que me dieran el precio de los neumaticos michelin y no me lo han querido dar, me dicen que solo son tres personas en el taller, que uno esta malo y que otro no ha venido y que no es posible darmelo, que les envie un mail y entonces si me contestaran cuando tengan tiempo, y yo me pregunto, hace falta tres personas para decirme el precio de un neumatico trasero???, incomprensible, alucino las pocas ganas de currar que tiene la gente y lo facil que es perder una venta >:(