Doncs això, el dissabte baix anar a recollir la meva estimada i anhelada SPORT 1000 MONOPOSTO, nova de trinca i amb 2 anys de garantia, ha costat però la baix trobar, avui dilluns he anat a matricular-la i dema passaré per transit per recollir la docu i fer la matricula, no puc messssssss, 3 dies traient nomes que la mica de pols que agafa es molt dur, tinc ganes de fer la 1a sortida i poder pagar la 1a ronda a la salut de la nena i de la meva altre nena (la jefa) que gracies a ella he pogut realitzar un somni que fa molts anys que volia complir…
PD: Aniré en rodatge que es quasi com haver sortit amb la Vespa i ja sabeu, si algú arriba abans que jo al bar, no pago la consumició.
PD2: Encara tinc a la venda la CAGIVA RAPTOR 1000 per 3700€, les fotos a motos.net
No es per xafar la guitarra ja que t’ha quedat molt maco el comentari i agraït de que el facis però… quan em referia a la nena era a la DUCA, la segona si es la nena (jefa) encara i això tinc una nena i un nen ,els quals i per suposat estan i estaran per sobre de qualsevol cosa però no anava per aquí el tema. Torno a repetir-te que agraït pel suport i mes quan ella (la jefa) no es motera, però si molt respectuosa amb la meva afició de les motos, i per suposat que tindrà el regal que ella es mereix ( ara que penso em sembla que ja ho te,serè jo ) no dona no que li faré un de bonic segur que si.
Imaginat com es pot estar amb la meva 1a DUCA, ja havia tingut i gaudit del motor a la Cagiva Elefant 900 que baix tenir, però ara ja sera l’osti…amb el xasis i tota la moto en si i el que representa poder gaudir d’una DUCATI amb non i cognoms.
Benvingut champ! Faràs bones migues amb tothom però sobretot amb els bojos d la teva nena q hi han x aqui… Ens veiem a la 1a sortideta. D quin color és???
La DUCA es de color vermell, encara que no sigui una replica fidel a l’original que era groga, sempre he cregut que una DUCA a de ser vermella ( pel meu gust).