1 Punto de encuentro: Estacion sant andreu(Av meridiana-fabra i puig a las 9.00) salida a las 9.30h
Ruta bcn-mollet-caldes de montbui-st feliu codines-castelterçol-moia
2 punto de encuentro para la gente que venga a almorzar solo: cruze carretera (enfrente Motos casas) C-59 con N-141c en moia a la 10.15 y salida a las 10.30.De aqui a almorzar a una masia que no recuerdo el nombre que esta entre moia -l’estany y st feliuet terrassola.
Desde aqui direccion orista-sant feliu saserra-prats lluçanes-gironella-berga-avia-l’espunyola-naves-solsona-miracle-su- ardevol de pinos
Hemos quedado a eso de las 14-14.30 en el restaurant cal bosch del pueblo Ardevol de pinos(casi el centro de catalunya)
Para cualquier duda este foro o el del ducati motoclub(mi tel 609314097.
Lo siento pero conmigo no conteis, me entristece mucho pero no podré asistir, como mucho escaparme una horita después de comer y venir a tomar un carajillo. No me hagais reserva.
Mu guenas, yo confirmare asistencia el jueves como muy tarde, pero bueno si no pudiera asistir, o alguien no pudiera ir el domingo ya hariamos algo para el sabado, lo comento porque si no cambia la cosa igual se me complica lo del salir el domingo.
Jo sí que vinc, i dels que vaig posar jo mateix, quan m’ho confirmin ja ho anunciaré.
Què us sembla si també hi posem el lloc d’on partim i els àpats que farem? Ho dic pel problema de reservar taula.
Ducatoni
GON900SS
Multistrada
Uka
Osito i 4
MANU ???
RECA999
Xavi 750 - BARCELOMA - esmorzar i dinar.
Txus
Rubén
felip748
Formen
Faldelu
Frankdesmo (depen de l’embrague)
Albert-s4
Xavi-corse
JAhlive
CORNEMONSTER
Jordi “Barbas”
Jo vinc… però us trobaré a Moià val!..vinga nois fem l’esforç i quedem tots almenys ens coneixerem el dia de la 1 KDD ducatistas.com (zona catalana) juasssssss la millor per cert!!! de tota Europa
Ho sento nois hem sap molt greu comunicar-vos que no he pugut arreglar la moto a temps, tenia previst fer uns ultims retocs avui dissabte però , una trucada telefonica d’ultima hora m’ha fet treballar tot el dia.
No sabeu quantes ganes tenia de conneixer-vus , a més habent sigut jo us dels precursos i animadors d’aquesta KDD, l’unic que us puc dir es que us ho paseu molt bé que foteu, moltes curvis, moltes fotos i us en recordeu una mica dels companys que no podem sortir…
Quan no esta de cara …es que esta de cul…jooooooooder!!!