KDD DUCATIS CATALANA

Bueno ahi va la ruta y los lugares de quedada

1 Punto de encuentro: Estacion sant andreu(Av meridiana-fabra i puig a las 9.00) salida a las 9.30h
Ruta bcn-mollet-caldes de montbui-st feliu codines-castelterçol-moia

2 punto de encuentro para la gente que venga a almorzar solo: cruze carretera (enfrente Motos casas) C-59 con N-141c en moia a la 10.15 y salida a las 10.30.De aqui a almorzar a una masia que no recuerdo el nombre que esta entre moia -l’estany y st feliuet terrassola.
Desde aqui direccion orista-sant feliu saserra-prats lluçanes-gironella-berga-avia-l’espunyola-naves-solsona-miracle-su- ardevol de pinos

Hemos quedado a eso de las 14-14.30 en el restaurant cal bosch del pueblo Ardevol de pinos(casi el centro de catalunya)

Para cualquier duda este foro o el del ducati motoclub(mi tel 609314097.

ROGARIA CONFIRMAR

Tarod2
Ducatoni
Clau
GON900SS
Multistrada
Uka
Osito i 4
MANU
Ducatona
RECA999
Xavi 750
Txus
Rubén
felip748
Formen
Faldelu
Frankdesmo
Albert-s4
Xavi-corse
JAhlive
CORNEMONSTER
Jordi “Barbas”

OSEA UNOS 25

Saludos

Lo siento pero conmigo no conteis, me entristece mucho pero no podré asistir, como mucho escaparme una horita después de comer y venir a tomar un carajillo. No me hagais reserva.

Saludos.

Mu guenas, yo confirmare asistencia el jueves como muy tarde, pero bueno si no pudiera asistir, o alguien no pudiera ir el domingo ya hariamos algo para el sabado, lo comento porque si no cambia la cosa igual se me complica lo del salir el domingo.

saludos

???

Parece ser que la cosa va a menos, :!:

Ducatoni
GON900SS
Multistrada
Uka
Osito i 4
MANU
RECA999
Xavi 750
Txus
Rubén
felip748
Formen
Faldelu
Frankdesmo (depen de l’embrague)
Albert-s4
Xavi-corse
JAhlive
CORNEMONSTER
Jordi “Barbas”

Si la cosa sigue bajando no se si serà una KDD , no sé, no sé… :frowning:

hola a todos yo seguramente que asistire pero al rededor del mediodia tendre que volverme por un aniversario familiar.

Jo sí que vinc, i dels que vaig posar jo mateix, quan m’ho confirmin ja ho anunciaré.
Què us sembla si també hi posem el lloc d’on partim i els àpats que farem? Ho dic pel problema de reservar taula.

Ducatoni
GON900SS
Multistrada
Uka
Osito i 4
MANU ???
RECA999
Xavi 750 - BARCELOMA - esmorzar i dinar.
Txus
Rubén
felip748
Formen
Faldelu
Frankdesmo (depen de l’embrague)
Albert-s4
Xavi-corse
JAhlive
CORNEMONSTER
Jordi “Barbas”

Ja veuràs com sí que serem penya.

Yo vengo a todo!!! … espero que el tiempo nos deje disfrutar!!!
http://www.gencat.net/servmet/

L’sss

hola yo si puedo tambien ire ,lo unico que tengo que estar en casa a las 13 horas tengo que ir al tajo, vaya M…
saludosssssssssssssssssss.

es Ardevòl “cerca” de ponts en la LV3005 ¿?

Karlaufer1 yo tambien tengo que estar en BCN a las 13 hs, podriamos volver juntos.

Dels que vaig apuntar jo, així està el tema:

A esmorzar i a dinar som: Oriol, Jordi “Barbas”, Txus, Rubén i un servidor.
Solament a esmorzar: CORNEMONSTER

Fins Diumenge!!

UKA, TU TAMBÉ VENS OI?

Karlaufer1 yo tambien tengo que estar en BCN a las 13 hs, podriamos volver juntos.

Yo también tengo que estar para comer.

no us preocupeu, desde berga o solsona tornareu cap a casa qui hi hagi de dinar a casa.

Recordeu intentar arribar amb el diposit ple

adeuuuuuu

eh!!!
Que jo nomes vinc a esmorzar!!! :mrgreen:

Jo vinc… però us trobaré a Moià val!..vinga nois fem l’esforç i quedem tots almenys ens coneixerem el dia de la 1 KDD ducatistas.com (zona catalana) juasssssss la millor per cert!!! de tota Europa

Yo vendre pero no que quedo a comer. Tarod y demás gente de sabadell, podríamos quedar para salir juntos. Corte Ingles va bien?

Jo crec que no anire :frowning: :frowning: pero si puc escaparme i trobar-nos, de PM.

L’sss i que os ho paseu molt be

Jo lamentablement tornaré a dinar a cas. Ens veiem demà al matí.

L´s

Ho sento nois hem sap molt greu comunicar-vos que no he pugut arreglar la moto a temps, tenia previst fer uns ultims retocs avui dissabte però , una trucada telefonica d’ultima hora m’ha fet treballar tot el dia.

No sabeu quantes ganes tenia de conneixer-vus , a més habent sigut jo us dels precursos i animadors d’aquesta KDD, l’unic que us puc dir es que us ho paseu molt bé que foteu, moltes curvis, moltes fotos i us en recordeu una mica dels companys que no podem sortir… :cry:

Quan no esta de cara …es que esta de cul…jooooooooder!!!