LA BOLOGNA CATALANA

Hi ha mes Ducatis a Sabadell :smitten: que totes les que he vist, les dues vegades que estat a Bologna. Per cert que vaig veure la policia municipal amb unes precioses Multistrades pintades blanques i blaves, semble que corria un post amb les fotos.Avui sense anar mes lluny m’he creuat amb una monster vermella per la Rambla. Davant de la farmacia del passeig n’hi havia una altre. A la plaça Marcet molts cops hi ha una 695. Per el carrer de Gracia he vist una 1098 sortin d’un garatge( avui no per això). Per la Ronda Zamenhof sempre passa una monster sobre les 20 hores. No parlem de la Multi del meu amic constructor. :wink: Jo que se… Un dia podriem muntar una KDD i segur que seriem uns quans. SECTOR SABALLUT… ;D ;D ;D No ser si hi ha molta gent de Ducatistes? es que veig les motos pero no coincideixo mai amb ningú. A veure si tenim sort i un altre dia… :wink:

Te podemos nombrar “Embajador General de Ducatistas” en la Zona del Valles Occidental, y a partir de ahi a captar nuevos feligreses. :smiley: :D…

ja parlarem de objectius i comisións ;D ;D ;D

Las comisiones me las pido yo ^-^

Si jefe :police:
Sabadell es la ciutat amb mes Ducatis per m2 :2funny: :2funny:

Secundo la moción.

Mini KDD vallesana!

Que decir :o :o :o :o :o :o :o

Lo tuyo no vale Lider…es pocket bike !! >:D

He sentit Vallès Occidental?..
Joanp55 el que has de fer és portar tota aquesta gent a la KDD, no?

Venga para cuando? >:D

A veure “numerense”.
Tenim el Peibolman, el Pino…ja esta. Doncs jo en menys voltes mes. :knuppel2: :knuppel2:

Sera que no son del foro??? :tickedoff:

8,10 del mati…
plaça mil.lenari…
Parat al semafor…
Arriva 749 Dark…
Ens mirem :coolsmiley:, pero la son fa estralls…Algú de Ducatistes?

Perdó a Sabadell…