La Vaca Cega pot ser coixa, però no està del tot moixa!!!!

bé, ja que he vist comentaris sobre la meva caiguda ( ke ca****ons, mirant el lap timer ;D ) doncs com ja ha explicat el meu germà me n´he sortit molt ben parat, fractura de canell i esguins de colze i hombro, a part d´algunes cremades i cops per tot el cos. Pero tal i com vaig caure es pot ben dir que he tingut sort.
A la moto mai l´hi pots perdre el respecte, jo que hem pensava que per gas no em tiraria, i mira…
Tal i com ja ha dit el meu germà gràcies a tots els que veu vindré i els que us heu interessat ( no vull dir noms ja que segur que em deixo algú)
I felicitar tant a en Vil, en Pere i en Willow per la gran carrera que van fer sou uns cracks, ara l´any que prepareu-vos :smiley:

Que et milloris ben aviat. :wink:

Me n’alegro que estiguis bé, tiu. T’assseguro que desde darrera va ser una bona òstia. Amb estil, això sí. ;D

L’any que ve… GUERRA!!! ;D ;D ;D

Cuida’t :wink:

A cuidarse que ultimamente con el precio que está adquiriendo el litro de leche… ;D ;D ;D
Salut i força al canut!!! :wink:

m’alegro molt que no hagi sigut res!!! de fet, quan et vaig veure amb la birra a la mà, vaig saber que no era res greu :2funny:

Que cabro … amb una birra a la ma ¡¡¡ :o :o :o

Nois, sus vais a cagà tots ¡¡¡¡ Esta decidit ¡¡¡¡ L’any vinent el teti correra el Desafio aquest ¡¡¡

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Me n’alegro de que no fos mes serios tiu :wink: Cuida’t ¡¡¡¡ :wink: :wink: :wink:

YEEEEEPAAAA!!!

Me’n alegro titu!!!

Al principi no semblava res de res. A la tarda ja portaves el braç lligat i mira. Ja veus com de no res ara sembla que ha crescut…

En fi, molts noms per un tonterieta, oi?

Apa nano, molta sort i a donar-li ben aviat al gas, que ja em vas dir que si no… cagadeta!

:wink: :wink: :wink:

:wink:

P.D: Perdona que cada vegada que paralavem et piques a l’esquena. Aquesta nit no dormiré pensant que no et vas fer res a la caiguda i l’esguinç te’l vaig fer jo… :buck2:

Espero que estes mejor cuidate :wink:

Aissss…vaca cega…aquesta tarda et posaré la foto de la causa de la teva caiguda…has de posar un lap timer més ergonòmic, no? :smiley:
Va, tiu paciència i a curar-se bé, val? :wink:

ME alegro que ante todo puedas contarlo con risas y buen humor :wink:

Suerte nanu!!!

anim fijura :wink:
que ja que tornar al redil… :wink:

gràcies a tots, ara s´em comencen a despertar tots els cops i realment estic valdat, podria començar per on no em fa mal i acabaria abans.
Que punyeteros el multi i el teti fent fotos al meu “lap timer” ja sabia que tot plegat acabaria en alguna broma :smiley:
teti, animat que t´esperem l´any vinent al “Desafio aquest”
Willow, segur que tu tenies una posició privilegiada de la caiguda, sort que no et vaig fer perdre temps.
Vil, la birra era un analgèsic, com que a l´infermeria no em van donar niun trist voltaren, algu tenia que fer
Lobo, no pateixis, els teus cops van ser reconstituyents.

No m’havia assabentat de la caiguda.

A recuperar-se !!!

No sabíamos que estábais allí hasta que vimos la moto chafada en el box y Pere nos dijo que habíais tenido una caida…
Muchísimo ánimo! y a recuperarse prontito!

Veig que stàs bé " Vaca cega "…ÉS LO IMPORTANT !! :wink:
Ànim per l’any que ve :wink: