Aqui teniu el llistat provisional per a la KDD a la catalana, el que no hi sigui que s’apunti en aquest post, i ja només falta que en OSITO, ens digui on podem anar a emorzar i dinar, si li sembla bé:
Tarod2
Ducatoni
Clau
GON900SS
Multistrada
Uka
Osito i +
MANU
Ducatona
RECA999
Xavi 750
Si porteu mes ducatistes tb ho dieu i anirem completant el llistat, fale?
Compteu també amb mi per aquesta sortida. A veure si tenim sort i el temps acompanya.
Per cert, teniu alguna data mes o menys prevista?
Lo dit, a veure si sortim a fressa!!!
Hola frankdesmo, dec estar una mica empanat però es que no trobo més informació sobre la trobada del dia 23 (el post de 6 pàgines és llarguíssim…). Perquè no t’enrrotlles i dones més detalls del punt de trobada, de la ruta, etc. en aquest mateix post? Vinga home, si penges més informació t’ensenyaré el Monstruós poder de convocatòria que tinc (bé, almenys ho intentaré).
Fins el 23!!!
“Ho sento pero es que era a jerez i fins avui no he conectat
Bueno referent a la zona geograficament parlant es el triangle, calaf-cardona-manresa. En un dels extrems esta castelfollit de riubregos, al costat de calaf on anirem a esmorzar.
la ruta encara no la tinc pero sera un cercle en el qual es pot anar afegint la gent.
Conteu que la majoria sortirem de barcelona per despres fixar dos o tres punts de recollida a la resta de catalunya.
Us donare mes informacio cap a final de setmana
lssssssssssssss”
Però el que pasa es que encara no ha definit la ruta concreta i els llocs de tropada pels que vinguin de les diferents zones i els punts de “papeig”.
suposo que no trigarà gaire ha posar quelcom aquí.
Bueno ahi va la ruta y los lugares de quedada lo mas aproximado posible
Lo siento por los de tarragona pero han de venir para barcelona si quieren venir a almorzar.
Punto de encuentro: Estacion sant andreu(Av meridiana-fabra i puig a las 9.00) salida a las 9.30h
Ruta ban-mollet-caldes de montbui-st feliu codines-castelterçol-moia
2 punto de encuentro: cruze carretera C-59 con N-141c en moia a la 10.15 y salida a las 10.30.De aqui a almorzar a una masia que no recuerdo el nombre que esta entre moia -l’estany y st feliuet terrassola.
Desde aqui direccion orista-sant feliu saserra-prats lluçanes-gironella-berga-avia-l’espunyola-naves-solsona.(tercer punto de encuentro para los de lleida, nos esperais dentro del pueblo)
Desde aqui en funcion de la hora iremos directo a Pinos-calaf o iremos hacia basella-ponts y de aqui a calaf.
Referente a los que vamos desde el motoclub no lo se exacto pero 5 o 6 minimo.
Para cualquier duda este foro o el del ducati motoclub.
Por cierto para quien quiera venir el sabado 15/5 estamos el equipo 24h en montmelo preparandolas, estais invitados a venir.
Un saludo lsssssssssssssssssssss
Molt be Osito em sembla perfecte la ruta, l’unic que els de Tarragona els hi queda un pel lluyn però , bé…
Gràcies per la invitació , si puc hem passo magradaria coneixer-vos, a quina hora hi sereu per allà, …?
Tarod2
Ducatoni
Clau
GON900SS
Multistrada
Uka
Osito i + 5 o 6
MANU
Ducatona
RECA999
Xavi 750
Txus
Rubén
felip748
Formen
Faldelu
Frankdesmo
Albert-s4
Xavi-corse
JAhlive
i L LLista segueix augmentant, be be
Je, je, je… ja he caçat una altra Monster de Cornella, i m’ha dit que l’apuntés a la sortideta.
Tot i així penso que és urgent aclarir el tema de la ruta, quedaries parat dels e-mail que enviat a més ducatis dient-los que visitin el forum i que s’hi apuntin. Heu d’estar perparats per l’ABALANXA!!!
Tarod2
Ducatoni
Clau
GON900SS
Multistrada
Uka
Osito i + 5 o 6
MANU
Ducatona
RECA999
Xavi 750
Txus
Rubén
felip748
Formen
Faldelu
Frankdesmo
Albert-s4
Xavi-corse
JAhlive
CORNEMONSTER
Cagoenlaputa…al final a que no podré anar?..avuihe fet una sortideta de 200 km i 100 (la tornada) els he tingut que fer sense embrague , sense poder pasar de 3 marxa, iper reduir els semafors, ni te cuento, i les rotondes casi que les saltava per no parar la moto, que era l’unica manera de fotre marxes…un desastre, un desastre, …nois a sobre de promoure aquesta KDD es posible que em quedi a terra, merda…
Posaré un post a mecanica i veiem si algú em pot fotre un cop de ma…
ARA AIXÒ SI NO M’HA DEIXAT TIRAT S’HA PORTAT COM UNA CAMPIONA, HABIAM SI AIXÒ HO FA UNA JAPONESA?