Mal Karma tiu.....

Mal Karma?

Bon Karma!!!

;D ;D ;D

Es per la “archiconeguda” frase del Neil de la serie “els joves” ARI.

No se si ho recordeu pero sempre estava amb el…

MAL KARMA TIUUUUU…

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Siiiiii, però era una manera de dir que te l’havies guanyat :smiley: :stuck_out_tongue:

Nooooo…

Era cuan tenia alun mal rotllo…

Com quan explota la tetera! :2funny: :2funny: :2funny:

Mal karma…ei tius que la tetera s’ha suicidat… :2funny: :2funny: :2funny:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Mooolt bona, jajaja

El karma era que te l’havies guanyat tu no en Neil :2funny: :2funny: :2funny:

Apa un altre per fer-me riure :wink: ;D ;D ;D

BE, ja tel donaré demà que ara encara no fa 48h i no hem deixa. :smiley:

Ja!Ja!

Bueno ARI jo estic igual! :wink:

Que ja he vist que t’han tret el que et vaig donar ahi! :tickedoff:

Bueno no et preocupis.
Dema el recuperes!

Je!Je!
:wink:

no ho entenc avui tampoc hem deixa

¡Un error ha ocurrido! Lo siento, no puedes repetir una acción de karma sin esperar 48 horas.

Atrás

Powered by SMF 1.1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Loading

Ho tornaré a provar dissabte, que demà i divendres no hem podré conectar :wink:

Es una conspiracio ARI! :2funny: :2funny:

Bueno wapa no et preocupis.

Si et dic la veritat m’importa mes que em responguin els posts que els karmeles.

Je!Je!

Gracies ARI!

:wink: :wink:

Avui siiiiiiii!!!

Jeje, Karma i una altre resposta :wink:

No entenc el tema de treure karmes. L’altre día en va volar un per opinar… Pitjor pels rencorosos, ja ho vaig dir. Bueno, igual quan arribi als 500 s’em puja al cap i començo a treure com un “poseso”…

consejo: pasa pasa pasa pasa pasa pasa pasa pasa pasa pasa pasa :wink:

Hazle caso a starbreaker. :wink: :wink:
Mira yo lo veo como un numerito que esta ahi y ya esta.

Yo personalmente de este foro lo que espero encontrar es gente con la que se tenga un buen rollo pa disfrutar esa pasion que compartimos que son las ducatis! :wink: :wink: :wink: :smitten: :smitten: :smitten:
Salir por ahi a hacer unas curvas…tomar unas birras en las desmocañas y hechar unas risas.
Y claro que no siempre estaremos deacuerdo(sino que aburrimiento… >:D >:D :2funny: :2funny: :D)pero todos tenemos derecho a opinar!

Y esto de los karmas…
En fin…A veces en cuestion de tres dias ves que una persona que tenia 40 karmas se ha quedao a 5!
Y eso?
Pos no se… ??? ???
Seran modas!
¿A quien esta de moda quitar karmas esta semana…?
A fulanito!A por el! :2funny: :2funny:

Enserio sudando! :wink: :wink:

Jajajajaja!
Gracies ARI!
Sempre es un plaer llegirvos! :wink: :wink: :wink:

a mi, últimament no me’n treuen, però havia estat a -6!!! hauré de fotre una mica de canya a veure si me’n treuen uns quants, que això de ser bo no mola, jo vull anar a l’infern!!!

Ostres, jo t’ajudaria a ser dolent, però no en se treure :smiley: ;D ;D

:2funny: :2funny:
Doncs vil…
Crec que som uns cuants els que en som culpables de que no tinguis karma negatiu…
8) :smiley: :wink:

tranquilo ya tienes uno menos :smiley: :smiley: :smiley:

Tens raó, Starbreaker, la veritat es que passo tres pobles, el tema es que deia que no ho entenc. Pero beuno, ja veig que alguna ànima caritativa l’ha tornat. Gràcies a qui sigui!

Fins els 500 em queda molt, no? :wink:

te acabo de dar otro, pero sinceramente, no te preocupes por este tema que te haras un “coco” y no merece la pena, yo he llegado a estar a -23 y pillaba unos rebotes de la ostia, fatal, ahora paso, me da igual tener -32 que tener +10. :wink:

Karmas? que és un Karma?..no és o era una revista d’aquelles que tractaven temes esotèrics o de fenòmens paranormals (i no em refereixo a tu…Tetociheti)?