Manifestació 16 de desembre a Girona

Hola companys i companyes ducatistes, el proper dissabte 16 de desembre s’organitza una manifestació motera per reclamar accions en contra dels “quitamiedos” també conegudes com a valles assassines.

El punt de trobada és a les 12 del migdia a Fontajau (Pavelló) i seguidament es farà una ruta per Girona fins a la subdelegació del govern espanyol, on es farà un minut de silenci per les víctimes d’aquestes valles.

Esperem trobar-nos-hi una bona colla d’amants de les dues rodes i de la seguretat.

Fins dissabte!!!

Salut i Lluita!!!

Compta amb mi

Si el trabalo me da un respiro, yo también iré!!! :wink:

Hola!

També podeu comptar amb mi.

Fins aviat,

Jaume.

Fantàstic, com més serem més ens farem sentir!!! Ja ens hi veurem a veure si ens coneixem, no sé si vindré amb la Ducati o amb la Vespa, ja que tota la moguda l’hem organitzat des de l’scooter club del cual sóc membre. De totes maneres si veig alguna ducati ja us vindré a saludar.

Salut i Lluita

Hola!!!

Ja he tornat a agafar la moto, i sembla que ja estic totament recuperat.

Podeu comptar amb mi també, a les 12 al pavelló. :wink:

Jo si que vindré amb la Ducati.

Salut i L’sssss

M’en alegro Bernie.

Desmodinar de Nadal? :smiley:

Jo tambe anire amb la DUCATI…
Per cert , algu pot fer un cartell ???

Així, si es una bona nova, Bernie :wink:

M’alegra molt que ja estiguis recuperat del tot… :wink:

Bon dia!!!

Bé la manifestació va ser un exit de convocatoria, ni nosaltres mateixos ens ho creiem :o :o :o :o. Encara que haig de dir que el recorrecut va ser una mica curt, :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: Girona dona per una mica més.

L’únic peró va ser un poca pena Japan KK Kakaguasaqui que no se li va ocorrer res mes que treure el silenciador i posar-se a fer el capullo tallan encesa i demés xorrades que no aporten res. >:( >:( >:( >:( >:(

Això si, els de les llaunes van ser molt civilitzats, i no van posar ningún problema a deixar passar la comitiva per totes les rotondes :wink:. i esperar pacientment.

En fi va estar bé

A més ens varem coneixer bastants Ducatistes alguns del foro i d’altres que encara no ho son però que estàn per apuntar-se i obviament va haver un que va fer una foto de grup, PERÒ ENCARA ESTEM ESPERANT A QUE LES PENJI!!!

En fi no fot mes la pallisssa

Salut i L’sss

Me’n alegro Bernie ¡¡¡ :wink:

i la afoto? >:( va vinga…

Hola companys!!

Poca cosa tinc a afegir al que ha dit en Bernie.

La mani molt bé… un bon percentatge de ducatistes :wink: i a més va servir perquè ens coneixèssim entre nosaltres… així segur que la zona s’anima! :wink:

Vagi bé!!

Jaume.

Ostres nois si que sou impacients, a veure…
http://static.flickr.com/144/326376679_575350897c.jpg?v=0

Salut i Forza Ducati >:D

Doncs si que sou uns quants… si. Bona foto ¡¡¡¡ ara ja podeu començar a planificar una kdda amb nosaltres els barcelonins. :wink:

Eiiiii !!!

Molt bona Deskarat!!! :wink: :wink:

Ara només falta que també s’hi apunti alguna fémina, que això fa pudor de testosterona >:D >:D >:D, i tots els presents sabem que n’hi ha alguna per les nostres terres. Nosaltres som bons nois :smiley: :smiley: :smiley:

Salut i L’sss

Bernie, bona cara si que feu. siiiiiiii !!!

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Guapus que te cagas >:D >:D >:D

Tens tota la raó, Bernie…ara es la milló època per “el caganer”. :smiley: :smiley:

Bones Festas de Nadal, per a tú i tots el ducatistas de Girona.

:santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: