monster s4r bugatti team

Hola neeeeengs i nenas!!!
a falta de rebre la quilla, que segurament arribarà tard i no podré pintar, us penjo les fotos de la moto preparada pel desafio twin, amb el dorsal 23 del bugatti team. Espero que rebrem el vostre suport incondicional, som els únics de la zona catalana :2funny: :2funny:

http://www.vilanasl.com/phpincs/_obtener_imagen.php?id=259&image_table=contenidos_repositorio&content_field=imagen&aspect_ratio=true

http://www.vilanasl.com/phpincs/_obtener_imagen.php?id=261&image_table=contenidos_repositorio&content_field=imagen&aspect_ratio=true

PD. Mola el land rover del darrera eh!! :2funny: :2funny:

Desde aqui el meu suport :slight_smile:

Molt maca la Monster :wink:

i el Land Rover mu moderno :-D, el meu avi en tenia un amb el puny del canvi de marxes amb un bitxo fosilitzat.

a por ellos!!! :wink:

molta sort!

Molta sort!!!

PD: ara falta veure la resta de motos del Buggattim

Preciosa la burra vil, desde aqui os deseo mucha suerte :wink:

Todo un clasico de los pomos el bicho fosilizado ,si señor :smiley:

V,ssssssssss

si, si, que jo encara no les he vist. El dia 11 a calafat els hi faig fotos i les penjo, segur que son espectaculars, sobretot la sportclassic.

Muy wapa :wink:
repartid un poco de caña :smiley:

suerte¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ :wink: :wink: :wink:

Por si acaso me llevo yo también la cámara y les saco otras fotillos…

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

:wink:

i el Land Rover mu moderno :-D, el meu avi en tenia un amb el puny del canvi de marxes amb un bitxo fosilitzat.
[/quote]
per a pom guapo el que era transparent amb les caracoles i els bixos de mar rollo 124!!! ;D ;D ;D

que envidia que me das… :wink: :wink:
No te preocupes que en calafat me voy a artar a hacer fotos.

vinga Vil, força i a per ells !!!

Sort Xavi :wink: encara que la competència serà dura :2funny:

Es presenta, també el Paco del Pavi motos, no se si els coneixes :wink:

L’s

p.d. podriau penjar les dates de les carreres i els circuits, no¿? almenys al de Alcarras hi aniré :crazy2:

Mucha suerte VIL!! A dar caña!!! :wink: :wink: :wink:

Haber si puedo ir a alguna carrera a veros :coolsmiley:

Molt maca la moto. Molta sort… :wink:

FORZA VIL!!! :wink:

p.d: tambien hay tarod-gon-reca de la zona catalana, no?

la sport 1000 es la que habia en ducati barcelona el martes? si es así, ke guapa está! y como suena…
saludos!!!

Lsss

Tens el meu suport incondicional >:D >:D >:D >:D >:D Ets un crack, i segur que ho fas mooooooooooooolt bé :wink:

GAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSS!!! :wink:

Vinga, a per ells…amb una mica de sort, només et veuran a la sortida, despres…GASSSSSSSSSSSS.
Bona sort. :wink: